Archief - Lente opkuis....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M.I.K.E.Y.Gent

Legacy Member
Normaal is de gtx 970 morgen weg voor €280... Indien dit niet zou doorgaan hou ik jullie op de hoogte.

Mvg

Carlito

Legacy Member
M.I.K.E.Y.Gent zei:
Normaal is de gtx 970 morgen weg voor €280... Indien dit niet zou doorgaan hou ik jullie op de hoogte.

Mvg

Ik zie hier nergens een bod van 280 staan...

Ascari

Legacy Member
Als je de onderdelen ergens anders hebt staan, bvb FB of kapaza of tweedehands of vriendenkring, moet je dit wel vermelden. Anders gaan problemen van komen.
Vooraleer je nog iets post, lees anders eerst de regels nog eens door.

M.I.K.E.Y.Gent

Legacy Member
Carlito zei:
Ik zie hier nergens een bod van 280 staan...

Klopt hier niet indd...maar zoals je ziet aan de foto's staat deze advertentie ook op Kapaza en zo ja. Het Bod is via dat kanaal gedaan en morgen zou de koper langskomen. Zoals ik reeds zei, mijn excuses voor de mensen die ik ga moeten ontgoochelen. Ik dacht hier nog geen reacties had gekregen....

Razer

Legacy Member
Verdere verkoop op 2dehands sites moet vermeld worden met een link hiernaar.
Ook het handelen dient via dit topic te gebeuren en niet via pm.

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
Kan je ons iets meer zeggen over welke prijs je aan het onderhandelen bent? Met wat geluk wiltl hier iemand meer geven hé :)

Renegadexxripxx

Legacy Member
[HBV]-=Tornado=-;19786099 zei:
Kan je ons iets meer zeggen over welke prijs je aan het onderhandelen bent? Met wat geluk wiltl hier iemand meer geven hé :)
Idem

TheBud

Legacy Member
Da's met mij, prijzen zullen gelijkaardig zijn aan wat Rafbanaan vraagt voor CPU. Maar heb bedenktijd gevraagd

Verstuurd vanaf mijn HTC One mini 2 met Tapatalk

TheBud

Legacy Member
Mijn excuses voor het wachten iedereen, vooral voor de verkoper, ik heb besloten om er toch niet op in te gaan omdat ik toch meer single thread performance zoek voor pcsx2 emulatie.

M.I.K.E.Y.Gent

Legacy Member
Ok bij deze dus nog een lekker x99 platform te koop unlocked K5820 i7 , Asus X99 Sabertooth bad ass mobo en 16GB 3000Mhz DDR4 QUAD CHANNEL memory. Alles zo goed als nieuw in de verpakking en garantie! Totale nieuwprijs waarde is €1100 (zonder voeding)
De 970GTX is zoals verwacht de deur uit.

M.I.K.E.Y.Gent

Legacy Member
Shorty82 zei:
@mikey
Het moet verstuurd worden, heb een pm verstuurd.

Hmm €25 -€15 verzendkosten= €10 voor een AIO waterkoelingskit is me te weinig sry.

Shorty82

Legacy Member
25€ exc. Verzending, via bpost naar een postpunt is 4€. Dus ik bied 29€ met verzendingbin voor uw koeler.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan