Archief - Lente opkuis....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M.I.K.E.Y.Gent

Legacy Member
Tijd om wat plaats te maken in de rekken...bij deze verkoop ik verschillende onderdelen...bijna allemaal nieuw of zo goed als nieuw (met garantie dus)

The list + de huidige nieuwprijs ernaast. Op de niet nieuwe onderdelen pas ik de 75% regel toe excl verzending, onderdelen met * voor zijn splinternieuw dus zal de vraagprijs ook niet ver onder de nieuwprijs liggen.

- Asus X99 Sabertooth moederbord NIEUWprijs €385
- Intel I7 s2011v3 K5820 NIEUWprijs €410
- MSI 970GTX 4GB (zonder custom waterkoelingsblok) NIEWprijs €370
- *CoolerMaster XTi gaming toetsenbord met RGB verlichting (frensh Azerty) NIEUWprijs €130
- CoolerMaster Seidon 120 All-in One watercooler kit voor elke cpu. NIEUWprijs €55
- CoolerMaster 1000Watt Platinum voeding full modulair. NIEUWprijs €190
- *Silverstone TD03 All-in One waterkoelings kit voor elke cpu. NIEUWprijs €125
- *6x Cooler Master JetFlo 120mm fan (blauw led) NIEUWprijs t' stuk €17 ’t of €99 voor 6 stuks
- *2 Terrabyte Western Digital Black NIEUWprijs €140
- *16GB DDR4 3000MHz GEIL POTENZA NIEUWPRIJS €129
- ARECA PCIexpres x16 RAID controller 2GB memory + SAS kabels Vraagprijs €199 (kenners weten wat dit waard is!!)

Alle onderdelen zijn in NIEUWSTAAT of zijn gewoonweg NIEUW (gewonnen bij case modding wedstrijden) en hebben dus de gebruikelijke garantie.
Deze onderdelen worden ook op kapaza en vriendenkring te koop gesteld!!!

709610028611973.jpg


702610028741586.jpg


704610022316410.jpg


700610020995945.jpg


704610029751887.jpg


702610024181930.jpg


705610028275206.jpg


703610021825695.jpg


702610020218267.jpg


703610026877200.jpg


IMG_4058.JPG


IMG_4077.JPG



PM voor meer info AUB !!

MVG MikeP

Rambo007

Legacy Member
Dus er gaat nog 25% van die prijzen af of mag ook een bod doen?

Itfreak007

Legacy Member
Welke controller is dit juist

ARECA PCIexpres x16 RAID controller 2GB memory + SAS kabels

en ondersteund ie windows7/windows10

Carlito

Legacy Member
M.I.K.E.Y.Gent zei:
- MSI 970GTX 4GB (zonder custom waterkoelingsblok) NIEWprijs €370

250 opgehaald en getest ter plaatse. Wanneer sluit je af en wat is de meeneem?

kefkef

Legacy Member
Ik heb ook wel interesse in de gtx 970. Afgehaald en getest.

Ik bied 260eur. 352EUR (megekko) * 0,75 = 262EUR.

Mvg

MatsD

Legacy Member
Is het nu met of zonder koelblok voor die gpu? Eventueel interesse in gpu met koelblok. (In je post staat zonder, maar wel fotos met blok)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ascari

Legacy Member
Carlito zei:
265 dan he :p Als de verkoper nog interesse heeft natuurlijk he...

Is de reden waarom ik mijn bod heb ingetrokken, duurde te lang voordat hij antwoordde. We zijn bijna een week verder.

M.I.K.E.Y.Gent

Legacy Member
Hi folks,

sry voor de late reactie maar ik kreeg blijkbaar geen melding als jullie iets poste dus wachtte ik gezellig af tot ik een mail kreeg (die dus nooit zou komen lol) ....Inmiddels ben ik al enkele dingen kwijt maar maar mocht er nog iemand interesse hebben in iets mag je het gerust vragen, ik zal deze post in het oog houden nu ;-) ...nogmaals mijn excuses mocht ik niet meer kunnen geven wat je zou nodig gehad hebben. De GTX 970 4G is met de originele koeler nu en heeft nog garantie tot 19/11/2016.

MVG Mike

M.I.K.E.Y.Gent

Legacy Member
Zie hier de link naar de specs, ik zie dat hun laatste driver update van eind 2014 is dus denk wel dat het windows 8 of 10 zal ondersteunen...ik heb hem nog gebruikt onder W7-64bit dus denk het wel (mag je altijd eens testen eerst)
TYPE: ARC 1680

M.I.K.E.Y.Gent

Legacy Member

voor welk onderdeel aub? Ik ben al aan het onderhandelen voor het mobo, cpu en ram ...jij de GTX juist ?

TheBud

Legacy Member
Hoi hoi, ik heb interesse in het moederbord, CPU, voeding en RAM. Heb je die nog?

TheBud

Legacy Member
M.I.K.E.Y.Gent zei:
voor welk onderdeel aub? Ik ben al aan het onderhandelen voor het mobo, cpu en ram ...jij de GTX juist ?

We kunnen hier verder onderhandelen hoor, ik wou eigenlijk gewoon weten of een factuur mogelijk was, vandaar PM.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan