napke
Legacy Member
shiseido zei:Aangezien ik PM heb ontvangen voor ophaling van het toestel neem ik aan dat ik de winnaar ben?
(graag duidelijke afspraak waar in Antwerpen & om welk uur toestel kan worden afgehaald..)
Inderdaad... maar je inbox zit vol.
Kan je even melden als deze leeg is? Er kan nog tot 17h afgesproken worden in Antwerpen (sorry was dit even uit het oog verloren)