Archief - LENOVO IDEAPAD Y50-70

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

napke

Legacy Member
Bij deze verkoop ik een LENOVO IDEAPAD Y50-70
Vraagprijs:
Bieden is toegestaan, maar ik behou mij het recht om een bod te weigeren.


Af te halen in de volgende regio's:
Neerpelt
Hasselt
Antwerpen
Er kan ook afgesproken worden om hem te brengen bij een goed bod/verkoopsprijs

Specificaties maar dan Azerty

Laptop is een zeer goede staat:
- aangekocht in Februari 2015 op de website van Lenovo
- Factuur aanwezig voor garantie bij Lenovo zelf
- 2 jaar extra garantie bijgekocht

Accessoires:
- Adapter
- Muis
- Externe CD-lezer

Foto's:

2em25mv.jpg

34t8whd.jpg

11kie5j.jpg

v3d1s3.jpg

2lueucp.jpg

30mq2kh.jpg

young_playa

Legacy Member
Zeer geinteresseerd. Waarom doe je deze weg ? En dus heb je 4 jaar garantie. Is dit standard of pick up & return ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

napke

Legacy Member
Reden van verkoop: Ik wil toch terug overstappen naar een macbook. Een miskoop van mijn kant geweest om een windows te kopen. Ik dacht, het is mss wat, maar geef mij toch maar OSX...

De extra garantie wordt op de factuur omschreven als:
2YR Mail*in/CCI
Carry-in or Mail-in Service: Parts and labor repair coverage where the customer is responsible for shipping (including packaging) or delivery to an authorized warranty provider or repair center. Lenovo covers the shippig costs for returning of the repaired PC back to customer. Repair time varies based on parts availability but is typically 7-10 days to return system to customer.

young_playa

Legacy Member
Is dit nu 2j of eigenlijk 4j, in totaal dan bedoel ik ? Want begrijp het niet goed. Wat is je min of meeneemprijs ? Ben namelijk op verlof maar ben op zoek naar dit soort werk laptop


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

napke

Legacy Member
Je hebt 2 jaar wettelijk garantie van de fabrikant en er is 2 jaar extra bijgekocht (t.w.v. 23€). Ik heb een prijs in gedachte, maar weet niet wat mensen ervoor over hebben. Ik dacht rond de 900€, aangezien hij nog echt nieuw is.

young_playa

Legacy Member
Ok nu ben ik volledig mee. Mag ik vragen wat de nieuwprijs is op factuur ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

azamato

Legacy Member
Hoeveel extra zou je willen om hem eventueel naar Gent te brengen? Momenteel geen vervoer maar ben wel geinteresseerd.

napke

Legacy Member
young_playa zei:
Ok nu ben ik volledig mee. Mag ik vragen wat de nieuwprijs is op factuur ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dit is het bedrag op de factuur
1iiw3k.jpg

napke

Legacy Member
azamato zei:
Hoeveel extra zou je willen om hem eventueel naar Gent te brengen? Momenteel geen vervoer maar ben wel geinteresseerd.

Voor 25€ extra kan ik hem komen langsbrengen in Gent.

young_playa

Legacy Member
Ik zal een bodje doen van 850. Ben van genk dus kan gemakkelijk naar hasselt komen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

napke

Legacy Member
young_playa zei:
Ik zal een bodje doen van 850. Ben van genk dus kan gemakkelijk naar hasselt komen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Genoteerd
Ik wacht af wat azamato gaat doen... en beslis dan vanavond of morgen wat ik ga doen.
Ik hou je op de hoogte. :)

azamato

Legacy Member
Ik ga nog even afwachten met een koop van een laptop wegens veranderingen op financieel vlak.

napke

Legacy Member
Verkoop gaat niet door... young_playa heeft zich bezeert en trekt zijn bod nu ineens in :/
... dus bij deze wordt hij terug tekoop aangeboden!

shiseido

Legacy Member
800 eurolingers afgehandeld in Antwerpen.. Morgen/overmorgen


Sent from my iPhone using Tapatalk

napke

Legacy Member
shiseido zei:
800 eurolingers afgehandeld in Antwerpen.. Morgen/overmorgen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Zou het voor jou mogelijk zijn om het maandag eventueel af te handelen?

shiseido

Legacy Member
Aangezien ik PM heb ontvangen voor ophaling van het toestel neem ik aan dat ik de winnaar ben?
(graag duidelijke afspraak waar in Antwerpen & om welk uur toestel kan worden afgehaald..)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan