Th1x4nG
Legacy Member
kAbAl zei:vraagprijs?
kAbAl zei:vraagprijs?
Dit komt zo overdreven arrogant over. Beleefde volzinnen schrijven is er te veel aan? Anderzijds mag hij wel eventueel een minimumprijs zetten ja.
De link naar de foto is trouwens deze: http://img191.imageshack.us/img191/8232/fotoau.jpg
Het jeukt wel om mijn Vaio en desktop weg te doen voor dit. Zou u dat potentieel interesseren? http://www.sony.be/lang/nl/product/vn-s-series/vpcsb1s1e Deze heb ik, 2 maand oud.
