Archief - iMac 27" - Late 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Th1x4nG

Legacy Member
kAbAl zei:

kAbAl zei:

Dit komt zo overdreven arrogant over. Beleefde volzinnen schrijven is er te veel aan? Anderzijds mag hij wel eventueel een minimumprijs zetten ja.

De link naar de foto is trouwens deze: http://img191.imageshack.us/img191/8232/fotoau.jpg

Het jeukt wel om mijn Vaio en desktop weg te doen voor dit. Zou u dat potentieel interesseren? http://www.sony.be/lang/nl/product/vn-s-series/vpcsb1s1e Deze heb ik, 2 maand oud.

yaminenko

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Dit komt zo overdreven arrogant over. Beleefde volzinnen schrijven is er te veel aan? Anderzijds mag hij wel eventueel een minimumprijs zetten ja.

De link naar de foto is trouwens deze: http://img191.imageshack.us/img191/8232/fotoau.jpg

Het jeukt wel om mijn Vaio en desktop weg te doen voor dit. Zou u dat potentieel interesseren? VPCSB1S1E (VPCSB1S1E, VPCSB1S1E/W.BE1) : Technische specificaties : VAIO notebooks en desktop PC's : Sony Deze heb ik, 2 maand oud.

Bedankt voor het (eerste) interessante voorstel maar ik heb nu toch beslist de Mac momenteel niet weg te doen wegens de matige interesse.

stef123

Legacy Member
Interesse in ruil met een sony vaio vpceA1s1e? Is dit een full hd resolutie btw?

TomDerksen1989

Legacy Member
Ben heel erg geinterreseerd, heb dan ook meer dan een aantrekkelijk aanbod aangezien ik een iMac nodig heb voor mijn studie en met pijn in mijn hart mijn High end game pc weg moet doen!

Het gaat hier om een:

AMD Phenom II 955 4 x 4 GHZ Quadcore
12 GB Corsair Vengeance Geheugen op 1600 mhz met supersnelle timings 7-7-7-20
Crossfire HD5870's x 2! [ Super clock timings door de XXX versie ]
HDD van 1 TB
Waterkoeling op de CPU
Extra koeling voor de kast
Externe DVD brander/speler
1000 watt voeding.

Deze pc heeft mij erg veel geld gekost, en draait alle games tot in de puntjes met gemak!
Battlefield 3 draait hij zonder zorgen op ultra en HD resolutie.

Je krijg van mij de PC games erbij ( battlefield 3 etc. ) + mijn Full HD 24 inch samsung scherm.

Dit omdat ik gewoon echt een iMac nodig heb!

Ik hoor graag van je!

Vind je dit bot interresant voeg me dan even toe op msn: [email protected]

Of mail er even naartoe!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan