Archief - iMac 27" - Late 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yaminenko

Legacy Member
Info
Ik verhuis in september naar een appartement en deze patser gaat waarschijnlijk geen plek meer hebben in de living. Daarom wil ik even nagaan of er mensen eventueel geïnteresseerd zijn in een ruil met een laptop (Macbook Pro/Air of Sony Vaio). Ik verkies een compacte laptop met een zakelijk uiterlijk. Stel gerust iets voor!

Opgelet, deze iMac moet niet per sé vertrekken, als ik het bod interessant genoeg vind zal ik dit wel laten weten.


Specificaties
Processor
3.06 Ghz Intel Core 2 Duo
Geheugen
4 GB 1067 Mhz
HD
1 TB
Accessoires
Mighty mouse
Wireless keyboard

Extra informatie
Deze iMac is zo'n 1,5 jaar oud en is dus net niet buiten de reglementaire garantieperiode. Ik heb de factuur van Switch Gent nog bij mij dus dit kan nagegaan worden. Hij is nog in een uitstekende staat!

KilloFoxTrot

Legacy Member
Yaminenko uw PM box zit vol, dus ik kan u helaas geen specs doorsturen.

yaminenko

Legacy Member
Bij het voorstellen van een toestel om te ruilen gelieve de specs te vermelden aub!

@KilloFoxTrot: PM box is clean nu!

tinbie

Legacy Member
KilloFoxTrot zei:
Yaminenko uw PM box zit vol, dus ik kan u helaas geen specs doorsturen.

Ik vind het gewoonweg irritant hoe mensen altijd PMbox vol spammen zonder in het topic te reageren :s

McBr@in

Legacy Member
Ik heb hier een Sony Vaio VGN-FW31J die ik wel zou willen rullen met eventueel wat opleg van mijn kant.

yaminenko

Legacy Member
Tot nu toe, geen interessante of concrete voorstellen ontvangen. Gelieve te posten in de thread en niet te pm'en!

UP!

Hunterken

Legacy Member
interesse in ruil?

MacBook Pro 15" 2.4Ghz - 2Gb ram - 160gb hdd - recente batterij - uitstekende staat - met alle originele accessoires en doos

yaminenko

Legacy Member
Hunterken zei:
interesse in ruil?

MacBook Pro 15" 2.4Ghz - 2Gb ram - 160gb hdd - recente batterij - uitstekende staat - met alle originele accessoires en doos

Hmmm. Ik zou liever een iets recenter toestel hebben.

UPUPUP!

Goeanaco

Legacy Member
MacBook Pro 13" 2.4Ghz - 4Gb ram -250gb hdd

Ongeveer 11 maanden oud, waarvan 2-3 maand niet gebruikt :)

groochy

Legacy Member
het zou wel fijn zijn moest er een min prijs bijstaan zo kunnen eventueel mensen zoals ik met interesse deze ook gewoon kopen...

yaminenko

Legacy Member
Hier mag een slotje op want er lijkt toch geen ruil uit voort te komen. Toch bedankt aan iedereen voor de interesse!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan