Archief - i7 950, 6GB DDRIII, 5850,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nielske.t

Legacy Member
Hallo allemaal,

Aangezien we gaan verbouwen, en ik dus een strakke desktop wil voor op de nieuwe kamer en ik niet meer zoveel game, gaat mijne game setup te koop!

Zeer goede high end setup, op bijna alle onderdelen nog minstens een jaar garantie! (niet op randapparatuur)

Antec 300 gaming case-modded with Blue Fans!
MSI X58 Pro E moederbord
Intel Core i7 - 950 processor (nooit oc'ed)
6 GB DDRIII (in tripple channel=3x 2GB=>werkt beste met i7)
Radeon HD 5850 card ( HDMI, 1GB DDR5, directx11, 3D support)
WD Black 500 GB (5 year warranty)
WD Green 1 Terrabyte
OCZ 650 watt voeding
Windows 7

Samsung 22" LCD (1920x1080 max res.)
2e scherm 17" LG flatron
SAITEK Blue Illuminated (backlit) keyboard
Roccat Taito muismat
Wow cataclysm gaming mouse (nog +1,5 jaar garantie.)

Er kan geleverd worden, gaat alleen maar weg bij goed bod!

Dient om iMac 27 inch (2.399€) te financieren, dus ik sta ook open voor ruil met opleg langst mijn kant!

MINIMUM: Enkel kist = €750
Alles = €900

MEENEEM: Enkel kist = €950
Alles= €1050

Greetz

Blackbyte

Legacy Member
Ik neem aan dat je niet appart wenst te verkopen? Indien wel. Om welke HD5850 gaat et dan?

nielske.t

Legacy Member
Geen aparte verkoop (voor de randapparatuur wil ik natuurlijk een uitzondering maken.)

En goh, de doos ligt op zolder, maar ik denk Radeon (zo'n zwart met rode)

gryptic

Legacy Member
apart verkoop voor 2e scherm 17" LG flatron,Wow cataclysm gaming mouse (nog +1,5 jaar garantie.) prijs ?

EpilEpic

Legacy Member
interesse in de Razer Deathadder mouse, wat is zowat je richtprijs?

2nd

pieterjanvh

Legacy Member
Wat is je minimumprijs voor de hele Desktop? (Zonder randapparatuur)

nielske.t

Legacy Member
Ik ga dat zodadelijk nekeer uittellen voor de prijzen enzo! Wow muis = 55€ (echt 2 uur gebruikt) en lg flatron 30, samen 80 excl.

Vanavond foto's!

JGoeyvaerts

Legacy Member
Die samsung 22"?
welk model is dit?
zijn er dooie of luie pixels?
aansluitingen?
ouderdom?
vraagprijs?

Mvg

nielske.t

Legacy Member
Samsung 2243SN, geen dooie of luie pixels en net geen 2 jaar oud.. VP = 45

Foto's: http://imageshack.us/g/710/imagegrl.jpg/

AANGEPASTE PRIJZEN (ZIE POST BEGIN POST)

Ik behoud me het recht niet te verkopen indien er iets misgaat met de aankoop van mijn iMac.

Grtzz

jastas

Legacy Member
mogelijkheid om scherm op te sturen? Of kom je soms in Gent/Brussel?

zoja 45eur hier!

nielske.t

Legacy Member
Ik kan da opsturen, maar gaat veel geld kosten (gewicht).
mss kunnen we elkaar ergens ontmoeten?

jastas

Legacy Member
nielske.t zei:
Ik kan da opsturen, maar gaat veel geld kosten (gewicht).
mss kunnen we elkaar ergens ontmoeten?

Enig voorstel? Nu moest het me 10eur kosten (of zoiets) om op te sturen kies ik nog daarvoor

edit: ik werk in Zaventem moest je dat makkelijker uitkomen?

DJones

Legacy Member
nielske.t zei:
Samsung 2243SN, geen dooie of luie pixels en net geen 2 jaar oud.. VP = 45

Foto's: ImageShack Album - 5 images

Min. prijs PC zonder randapp.: €600 - Meeneem : €1000

Min prijs PC met alles : €750 - Meneem: €1100

Ik behoud me het recht niet te verkopen indien er iets misgaat met de aankoop van mijn iMac.

Grtzz

Beste uw meeneemprijs is veel te hoog hoor.
voor 1000€ koop je nieuw een betere high end pc (enkel de bak dan)

incl free upsakee

nielske.t

Legacy Member
Longpatje, deal (genoteerd)
PRIJZEN AANGEPAST: ZIE BEGIN POST

Staat nu ook te koop in vriendenkring!

nielske.t

Legacy Member
Er is al een bod via PM van €700, ik zal vragen of hij dit hier ook wil posten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan