Archief - GamePC i7 / 2x xfx 4890 / 6 gb ddr3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xoam

Legacy Member
Case: Thermaltake Armor+ (Zwart)
Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5
CPU: i7 920
GPU: 2x XFX Radeon HD 4890 Black Edition (2 * 1GB - Crossfire)
Ram: 6 GB OCZ Platinum XTC Triple Channel 1333 mhz (ddr3)
HD: 2x Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD103UJ 1TB (raid0)
CPU Cooler: Noctua NH-U12P SE 1366
PSU: Tagan TG900-BZ PipeR 900W ATX2
dvd-rw: Samsung WriteMaster SH-S223F

- komt met nieuw geïnstalleerde windows 7 Pro SP1 64bit (met geldige key)
- afsluiting vrijdag 10 juni 23:59 (verlenging 24u sinds laatste bod)
- af te halen in balen of grobbendonk of opstuurbaar (kosten voor de koper)
voorkeur aan ophalen
- factuur beschikbaar maar geen garantie meer

Minimumprijs: €450 excl
Meeneemprijs: €700 excl

foto's:
buitenkant case:
http://img641.imageshack.us/img641/6605/leftgak.jpg
http://img841.imageshack.us/img841/1720/rightqg.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/7446/frontofb.jpg
http://img31.imageshack.us/img31/821/fronttopr.jpg
http://img709.imageshack.us/img709/3609/backhgf.jpg
http://img163.imageshack.us/img163/5628/back2r.jpg
http://img29.imageshack.us/img29/458/front2wp.jpg

binnenkant case:
http://img862.imageshack.us/img862/1589/insidew.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/4435/inside2g.jpg
http://img861.imageshack.us/img861/6241/inside3.jpg

gpu:
http://img59.imageshack.us/img59/3210/gpuqz.jpg
http://img191.imageshack.us/img191/9117/gpu2.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/3191/gpu3.jpg

Sjoepap

Legacy Member
foto's? ben zeer geinteresseerd doch die case is me precies een groot ding, neen?

mag er op onderdelen geboden worden?

Xoam

Legacy Member
is nogal groot en zwaar ja. fotos hebk nog nie gemaakt, maar alles is non-customized en ziet er nog nieuw uit, geen krassen etc. Alleen wat stof, maar ik ga hem voor de verkoop nog eens volledig ontstoffen

edit: mocht er op bijna elk onderdeel een bod komen kan ik het ook apart verkopen, maar die kans lijkt me klein

adri36500

Legacy Member
Heb interesse in RAM, MOBO en CPU, wat had je er nog graag voor gewild?

Xoam

Legacy Member
copy/paste van prijsschatting:

Case: Thermaltake Armor+ (Zwart) 35€
Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5 100€
CPU: i7 920 110€
GPU: 2x XFX Radeon HD 4890 Black Edition (2 * 1GB - Crossfire) 2* €60
Ram: 6 GB OCZ Platinum XTC Triple Channel 1333 mhz 50€
HD: 2x Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD103UJ 1TB 65€
CPU Cooler: Noctua NH-U12P SE 1366 20€
PSU: Tagan TG900-BZ PipeR 900W ATX2 60€
dvd-rw: Samsung WriteMaster SH-S223F 10€

zoals wel eerder vermeld, wordt alleen apart verkocht als er veel van weggeraakt. Weet niet of ik dan officieel bod mag noteren op dingen?

adri36500

Legacy Member
Moest je kopers hebben voor al de rest dan zou ik graag:

Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5 100€
CPU: i7 920 110€
Ram: 6 GB OCZ Platinum XTC Triple Channel 1333 mhz 50€

voor €260 komen halen.

Xoam

Legacy Member
adri36500 zei:
Moest je kopers hebben voor al de rest dan zou ik graag:

Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5 100€
CPU: i7 920 110€
Ram: 6 GB OCZ Platinum XTC Triple Channel 1333 mhz 50€

voor €260 komen halen.

genoteerd (indien apart verkocht)

@Sjoepap
welke fotos zou je allemaal willen?

Goblin13

Legacy Member
intresse in psu en dvd writer int geval dat apart wegkan
edit psu modulair?

Sjoepap

Legacy Member
450€ voor het geheel opgehaald te Grobbendonk zaterdag 11 juni

had wel nog graag foto's gezien

Xoam

Legacy Member
Goblin13 zei:
intresse in psu en dvd writer int geval dat apart wegkan
edit psu modulair?

psu is modulair yep

35 op de case dan alvast.
genoteerd, indien het apart weggaat

450€ voor het geheel opgehaald te Grobbendonk zaterdag 11 juni
had wel nog graag foto's gezien

kga nu main post updaten met foto's

afhalen in grobbendonk kan wel alleen maandag tot vrijdag van zo'n 8u tot 17u (is men werkplaats), buiten die dagen/uren is het in balen, weet niet of dat een probleem is?

Kzou hier wel wat meer flexibel rond zijn maar zit atm met een arm in de gips dus kan zelf niet rondrijden

kzal je bod noteren nadat je foto's goedgekeurd hebt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan