Archief - I7 2600k 6970 enz..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeAdRiDeR

Legacy Member
Ik heb eventueel wel intresse in moederbord + processor is hier enige kans toe?

nimnak

Legacy Member
ik ben nog steeds geïnstreseerd maar ik heb de monitors nog eens goed bekeken, als ik een bod ga doen gaat het waarschijnlijk dus zonder de schermen zijn, ik laat je vanavond of ten morgenavond laatste iets weten of ik een bod doe
echter nog wel enkele vraagjes
wanneer heb je alles aangekocht en waar ?
heb je overclocked (ik vermoed van niet aan de cpu cooler te zien)

Kandalftje

Legacy Member
@Deadrider: Alles heeft voorang atm. maar ik laat de gepaste mensen weten moest het appart weggaan.

@Nimnak: Aangekocht augustus en komt van vriend van me die in IT zit en verkoopt.
En nooit overclocked idd.

nimnak

Legacy Member
thx, nog enkele vragen
weet je of het mogelijk is om dat bovenstuk bij te bestellen ? en welke aansluitingen zitten er op de grafiche kaart ?

Kandalftje

Legacy Member
De vga kan 2 x dvi aan en de rest d-sub van bovenstuk zou ik het echt niet weten sorry.

mazdatuner

Legacy Member
Heb je de dozen van de schermen nog?

Zoja hoeveel voor 2 en is er nog garantie?

Mvg Dimitri

Kandalftje

Legacy Member
@Masdatuner: Heb nog 2 dozen van de 3 en er zit nog steeds garantie op ze zijn aangekocht op 25/03/2011 in Saturn

nimnak

Legacy Member
ok ik heb net een mailtje gestuurd naar silverstone, ik hoop dat ze rap antwoorden
en over die uitgangen ik heb ff zelf nog gezocht en kwam tegen dat het 2xDVI HDMI en 2x display port is wat is voor mij zeker beter is
MSI ? Graphics Card - R6970-2PM2D2GD5

Kandalftje

Legacy Member
Ja sorry het is mijn 6990 dat het anders is het is idd zoals jij zegt Nimnak.

BETA911

Legacy Member
inspiratieloos zei:
€ 600 euro zonder de case en schermen afgehaald in blankenberge

Ik heb dan eventueel wel interesse in de kast. Maar hoe kan het dat de bovenkant ontbreekt?
EDIT;
Dat is dus als de PC niet in één geheel buiten gaat hé :) .

nimnak

Legacy Member
wat zou je vinden van 680(-20 wegens ontbrekend stuk) voor de pc + 60 voor 1 monitor(nog geen echt bod) die monitor gaan dan wel naar een vriend. Maar hij moet er nog even over nadenken. ik ben nog niet helemaal zeker (ik hoop dat je begrijpt dat ik hier over wil nadenken het gaat om een groot bedrag)
wanner zou je ten laatse een definitief bod willen ?

Kandalftje

Legacy Member
@Beta: ik was dus in afwachting van Nimnak voor zen bod het bovenste is idd weg (nooit gekregen case komt van een trade) ik wou liever alles in zen geheeld weg (kast met alle hardware) + mss nog wat schermen, ook voor de reden omdat het top weg was vind het wat zonde om een case alleen te verkopen die niet compleet is.

@Nimnak: Ik had graag toch tegen morgen geweten hoe en wat want er zijn nog mensen die intresse hebben maar dan in stukken appart en wil die echt niet lang meer laten wachten. en als je vriend ze voor 150 koop voor 2 ben ik akkoord en voor 680 voor de pc maar dan liefst tegen morgen een zekerheid.

Mvg
Kandalftje

nimnak

Legacy Member
680 voor de pc + 65 voor 1 scherm
en zijn daar kabels en dozen etc bij ?

^1NoLiMiT^

Legacy Member
800 EUR voor PC en 1 scherm. Graag snelle afhandeling, zou deze dit weekend het liefst komen halen.

Grtz

Kandalftje

Legacy Member
@Nimnak: genoteerd.

@Nolimit: Genoteerd (en beste en hoogste bod) ik sluit af om 23h !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan