Archief - I7 2600k 6970 enz..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kandalftje

Legacy Member
Hierbij zou ik graag men 2de pc verkopen omdat ik zelf deze nooit gebruik.

Spec:

Proc: I7 2600K
Vga: Msi 6970 2gig DDR5
Scherm: 3 X LG E2260V-PN 22 Inc Led (Juist krassen op de voeten van dingen op te leggen)
Case: Silverstone Raven 2 Black (bovenkant onbreekt)
Geheugen: G-Skill 8gig DDR3 1333
Mobo: Asus P8P67 EVO
Voeding: Netzteil Rasurbo 550W
HD: 1500gig Samsung 32MB
Lezer/Brander: DVD-RW Intern Sata Zwart LiteOn 22X Writer Bulk IHAS122-18

Alles heeft nog 2 jaar garantie ! juist de case niet die is al ouder.

Bieden vanaf: 900€
Meeneemprijs heb ik niet echt ik zie wel waar het komt.

Word ook aangeboden in vriendenkring
Word niet opgezonden !!
Liefst alles in zen geheel maar van de schermen wil ik nog een uitzondering maken.

tha_rippa1be

Legacy Member
Heb interesse in de videokaart apart (Msi 6970 2gig DDR5)

Kpost het maar, mocht het blijken dat er genoeg boden komen op aparte stukken.
En tis ne free up voor u :)

bladeken

Legacy Member
hier eventueel interesse in de 2600k moest je apart verkopen

inspiratieloos

Legacy Member
grote interesse hier in de pc apart.
Richtprijs daarvoor?

Kandalftje

Legacy Member
@Inspiratieloos: Rond 700€

@Wieda: Kan geleverd worden ook.

@Profound: 80 a 90 €

nimnak

Legacy Member
kan je eventueel foto's posten ? wanneer sluit je af ?
ik heb misschien intresen in de hele setup, echter moet ik nog kijken voor afhalen (woon namelijk in de kempen)

Kandalftje

Legacy Member
@ Wieda Ja zal er dan nemen.

@Nimnak: Ik zal er zo nemen en afsluiten heb ik geen idee eigelijk, vanaf ik degelijk bod krijg (alles samen heeft voorrang) laat ik het nog een uur openstaan en dan sluit ik af

Kandalftje

Legacy Member
ImageShack Album - 5 images hier kun je ze vinden schermen zijn wel wat vuil van me vingers op de zijkant en stof, juist gene dat ik nog vergeten te vermelden heb de voeten van de schermen daar zitten wat krassen op van wat op te leggen. ik ga men topic aanpassen daarvoor.

inspiratieloos

Legacy Member
€ 600 euro zonder de case en schermen afgehaald in blankenberge

nimnak

Legacy Member
zie je een levering ook zitten naar de kempe tegen een prijsje ?

Kandalftje

Legacy Member
@inspiratieloos: Sorry niet genoteerd (Ik wacht nog even af)

@nimnak: Ja is geen probleem

Frado2005

Legacy Member
Ik evt interesse in de CPU/moederbord/ram. Prijs hiervoor? Kan het eventueel komen ophalen ook, of afspreken middenin

Kandalftje

Legacy Member
@Frado2005: Sorry maar alles samen heeft voorrang en voor moment wacht ik nog op Nimnak zijn reactie.

Frado2005

Legacy Member
Is goed, je pm'ed me anders maar als je niemand kan vinden:)

Sqarzz

Legacy Member
Hier ook interesse in grafische kaart indien aparte verkoop moest doorgaan ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan