Bod van Rambo007 was "indien ..." dus eigenlijk op dat moment nog geen geldig bod. Men dient in feite eerst de vraag te stellen, wachten op antwoord, en dan pas bieden.
Hierover staat zelfs wat vermeld in de regels. Dus nu negatieve feedback geven omdat er niet kan voldaan worden aan de voorwaarde is niet correct.