Archief - HTPC onderdelen + extra

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mister_Beerke

Legacy Member
wegens upgrade en algemene opruiming doe ik een deel materiaal waar ik op het moment geen gebruik meer van maak.
Alles is getest en werkend tenzij anders vermeld.

1) ASROCK E350M1 Moederbord + 4gb Ram
Bieden vanaf € 40
meeneem = € 60

2) Kingston SSDNOW 60gb ssd
bieden vanaf € 10
meeneem = € 20
gereserveerd voor m1st3r

3) bequiet! Pure Power L8 400W (80 plus bronze)
bieden vanaf € 25
meeneem = € 40
Bod van 25 voor EilandGlorie

4) EVGA E-GeForce 8800 GT (512MB / PCI-E)
bieden vanaf € 5
meeneem = € 20

5) X-fi SB0460 geluidskaart -> ONGETEST (werkend uit een vorige pc gehaald)
bieden vanaf € 1
meeneem = € 5

6) Arctic Alpine GT 64
Bieden vanaf € 2
meeneem = € 6

7) Corsair HX520W modulaire voeding met 2x pci-E kabel en 1x sata kabel
Bieden vanaf € 35
meeneem = € 65

8) Corsair Graphite 600T White Special Edition
In uitstekende staat. Is 1 jaartje in gebruik geweest en daarna ontmanteld voor een mod die er nooit gekomen is. Mist 1 gril aan de voorkant (cd speler),2 caches aan de achterkant (grafische kaart) en de stoffilter aan de voeding.

foto's:
[img=http://s8.postimg.org/tj4fzxdrl/IMG_20160228_134454.jpg]
[img=http://s8.postimg.org/mc2r422up/IMG_20160228_134510.jpg]
[img=http://s8.postimg.org/gp6e6l0c1/IMG_20160228_134539.jpg]
[img=http://s8.postimg.org/gqgc0025t/IMG_20160228_134600.jpg]

Bieden vanaf € 35
meeneem = € 120

Ik heb nog een paar items, eens ik ze heb kunnen testen voeg ik ze toe, of ik maak een nieuwe topic aan eens deze vervallen is.

Ophalen te Tienen, verzending op eigen kosten en risico.

Ik sluit af op zondag 6 maart, tenzij meeneem geboden wordt.

EilandGlorie

Legacy Member
25 euro excl. verzending op de voeding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

DAVID@2

Legacy Member
verkoop je de ASROCK E350M1 ook zonder ram geheugen
zoja wat is de prijs ?

Mister_Beerke

Legacy Member
@EilandGlorie : genoteerd

@DAVID@2 : voor het moederbord zonder de ram vraag ik € 45 meeneem

Topic updated met nieuwe items.

Ascari

Legacy Member
Welk geheugen steekt er op het moederbord? En hoeveel vraag je ervoor?

Mister_Beerke

Legacy Member
Ben dit wat uit het oog verloren, zeer drukke werkweek achter de rug. Sorry hiervoor.

Ik doe de ram enkel appart weg als ik het moederbord ook tegelijk kan verkopen.

EilandGlorie, ik stuur je een pm voor de voeding.

Jonne c.

Legacy Member
3) bequiet! Pure Power L8 400W (80 plus bronze)
27 eur

5) X-fi SB0460 geluidskaart -> ONGETEST (werkend uit een vorige pc gehaald)
1 eur

7) Corsair HX520W modulaire voeding met 2x pci-E kabel en 1x sata kabel
35 eur

excl verzending kiala

Rambo007

Legacy Member
35 exc op de corsair kast indien ingepakt kan worden in doos en kiala verzenden
Edit: Ik neem aan dat alle fans erbij in zitten die er origineel ook bij zaten?
Dus 2x200mm led fan en 1x120mm fan

Mister_Beerke

Legacy Member
Ik had niet gezien dat er na mijn laatste bericht terug geboden is geweest, mijn excuses hiervoor.

@ Jonne c. : ik stuur je een PM

@Giovanny : ik stuur je een PM (sorry @Mikkel, voor jou en voor mij :D maar hij was nog op tijd, en eerlijk is eerlijk)

@Rambo007 : Ik zal dit later moeten nakijken, maar ik meen dat er 2 x 200 fans zijn (boven en onder). Zal via PM bevestigen

Rambo007

Legacy Member
Persoon verkoopt kast ineens niet meer nadat ik minimum heb geboden en komt met smoesjes

Mister_Beerke

Legacy Member
Rambo007 zei:
Persoon verkoopt kast ineens niet meer nadat ik minimum heb geboden en komt met smoesjes

1) je hebt je bod onder voorbehoud gegeven tot je extra info had
2) ik heb je bod nooit genoteerd
3) ik verzend niet omdat ik niet kan garanderen dat hij heelhuids zal aankomen, zoals eerder vermeld
4) jij tracht af te pingelen in privé berichten terwijl de prijs al vastzat op € 35 op het forum.
5) ik verplaats me niet tot limburg voor € 35
6) ik heb besloten om niet aan jou te verkopen omwille van bovenstaande redenen.

Ik heb alle recht om mij terug te trekken van een mogelijke verkoop als jij je niet aan de regels houdt.

Mikkel

Legacy Member
Mister_Beerke zei:
1) je hebt je bod onder voorbehoud gegeven tot je extra info had
2) ik heb je bod nooit genoteerd
3) ik verzend niet omdat ik niet kan garanderen dat hij heelhuids zal aankomen, zoals eerder vermeld
4) jij tracht af te pingelen in privé berichten terwijl de prijs al vastzat op € 35 op het forum.
5) ik verplaats me niet tot limburg voor € 35
6) ik heb besloten om niet aan jou te verkopen omwille van bovenstaande redenen.

Ik heb alle recht om mij terug te trekken van een mogelijke verkoop als jij je niet aan de regels houdt.

Best een mod contacteren want de negatieve iTrader was onterecht.
Ze zullen deze wel schrappen

@Rambo007: bieden onder voorbehoud is NOT DONE + een niet genoteerd bod DOES NOT EQUAL een verkoop
Best eens de regels doornemen want je lijkt er niet te veel kaas van gegeten te hebben
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan