Archief - HP tm2t 2000ed TabletPC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sneax

Legacy Member
Ok kga ne limiet zetten eh mensen, ge kunt bieden tot morgen 2000h. En uiteraard als er een bieding komt net voor 2000h dan wordt dat verlengd met een kwartierke.

Che Guevara

Legacy Member
Ik maar daar eigenlijk uit op dat 400 euro meeneemprijs was

prijs verlaagd naar 400 euro
590 dollar voor amerikanen

dacht dat het vaste prijs was
blijkbaar niet ?

sneax

Legacy Member
Awel ja, ik ben ni gewoon van hier te verkopen mss wel onduidelijk van mij, in de beginpost staat het duidelijk (minimum 400), ik ging er van uit dat dit zowiezo per opbod is. 590 is voor amerikanen ook het startbod. Ze hebben wel alletwee al afgehaakt dus dankzij hun hebben jullie het hier goedkoper :p

Ik zou zeggen gewoon bieden? Tstaat nu op 420 ... tenzij iemand er echt problemen mee heeft?

daydreamke

Legacy Member
prima systeem voor een zeer scherpe prijs. Ik haak af want ik zoek toch iets krachtiger :) Succes nog me je verkoop! grts

WTFMAN

Legacy Member
welke kleur? Echt interesse maar ff vriendin bellen of het OK is dan bied ik nog mss

Che Guevara

Legacy Member
sneax zei:
BUMP

Alsook prijs verlaagd naar 400EUR (prijs voor amerikanen is 590dollar, zo is het evenveel voor iedereen)

Dit kwam bij mij over als PRIJS VERLAAGD NAAR € 400 wa dus overkomt als een vaste prijs maar soit kan het misverstand snappen

sneax zei:
Ok kga ne limiet zetten eh mensen, ge kunt bieden tot morgen 2000h. En uiteraard als er een bieding komt net voor 2000h dan wordt dat verlengd met een kwartierke.

Zeer goed om een limiet/afsluitdatum te zetten dan weet men TOT WANNEER men kan bieden

sneax zei:
2e doch laatste bump tis bieden tot 1800h straks

Zeer tof als de afsluitdatum 20 u is en ineens verandert word en daardoor ben ik te laat

sneax zei:
Awel ja, ik ben ni gewoon van hier te verkopen mss wel onduidelijk van mij, in de beginpost staat het duidelijk (minimum 400), ik ging er van uit dat dit zowiezo per opbod is. 590 is voor amerikanen ook het startbod. Ze hebben wel alletwee al afgehaakt dus dankzij hun hebben jullie het hier goedkoper :p

Ik zou zeggen gewoon bieden? Tstaat nu op 420 ... tenzij iemand er echt problemen mee heeft?

Blijkbaar

Zwaar teleurgesteld

sneax

Legacy Member
kheb er precies een beetje een boelke van gemaakt, sorry sorry sorry.

Uiteindelijk was mijn gedacht bieden dus tot 2000h en kwartier nog extra na elke bieding net voor of net na 2000h.

Ik was verkeerd, ik dacht dat et tot 1800h was maar tis dus tot 2000h dat ik eerst had gezegd. Daardoor dus geld bovenstaande nu ECHT.

Tis omdat ik bezig was met men gsm dat ik geen overzicht had maar nu ff computer vant cafe overgenomen dat ik alles duidelijker kan zien. Het is dus NOGMAALS ECHT:

Bieden tot 2000h en kwartier nog extra na elke bieding net voor of net na 2000h.

sneax

Legacy Member
Bovenstaande post geedit ... ik monitor nu de thread tot 8h, kzal geen fouten meer maken. Iedereen heeft nu dus nog een kans.

ivm de kleur, er bestaat maar een kleur voor deze laptop (zoek op google naar hp tm2)

Che Guevara

Legacy Member
indien j1991 akkoord gaat met verder bieden wil ik nog wel
hij is in principe de rechtmatige winnaar nu en hij moet niet boeten voor anderen
en denk niet dat hij dat zal willen (goed recht)

j1991

Legacy Member
Inderdaad, ik zie dat niet echt zitten. Maar het is uiteindelijk de keuze van de verkoper zeker?
En bedankt voor het begrip he Che;)
Dus de verkoper kan er nog eens over nadenken misschien?

sneax

Legacy Member
ok, j991 hij gaat nr u. Kheb ook gepmed naar che.

Anders gaat et hier uit de hand lopen. Tis al erg genoeg nu.

Fingers crossed dat dit gn crosspost wordt :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan