sneax
Legacy Member
Ik verkoop mijn HP TM2 wegens MBP van het werk. Aangekocht in augustus 2010. Gekocht op laptopshop.be en dus 2 jaar garantie (tot augustus 2012).
Type is Hp TM2t 2000ed, specs:
Productspecificaties HP Touchsmart tm2-2000ed notebook PC - HP Klantenondersteuning (Nederland - Nederlands)
Er zit ook een compacte externe dvd writer bij en een neoprene sleeve.
Op tweakers pricewatch is de goedkoopste prijs 1150EUR, ik wil er minstens 400EUR voor (aangepast komt van 500EUR), dit is een extreme prijsverlaging voor een laptop die in perfect staat is (geen scratches of dergelijke) en slechts 6 maand oud is. Uiteraard zou ik graag hebben dat er hier hoger geboden wordt
Beetje meer info over de laptop:
Draait ondanks de i3 ULV Photoshop, Fallout 3, CSS, TF2 etc... perfect (op medium graphics), kan mits het gebruik van de switchable graphics makkelijk meer dan 4h wireless video streamen. Zo een krachtige hardware in een pakket dat amper groter is dan een netbook EN, het belangrijkste nog, multitouch capacitief touchscreen en wacom digitizer inclusief pen.
Indien fotos gewenst wil ik er altijd maken maar eigenlijk is de laptop nog in nieuwconditie dus er valt niets op aan te merken. Wacom digitizer is amper gebruikt, touchscreen wel, maar vingers maken geen krassen eh.
Ik woon in Aalst maar ben regelmatig in de geburen van Gent, St-Niklaas, Groot Bijgaarden, etc... Edit: oja, staat op tabletpcreview.com ook
Type is Hp TM2t 2000ed, specs:
Productspecificaties HP Touchsmart tm2-2000ed notebook PC - HP Klantenondersteuning (Nederland - Nederlands)
Er zit ook een compacte externe dvd writer bij en een neoprene sleeve.
Op tweakers pricewatch is de goedkoopste prijs 1150EUR, ik wil er minstens 400EUR voor (aangepast komt van 500EUR), dit is een extreme prijsverlaging voor een laptop die in perfect staat is (geen scratches of dergelijke) en slechts 6 maand oud is. Uiteraard zou ik graag hebben dat er hier hoger geboden wordt

Beetje meer info over de laptop:
Draait ondanks de i3 ULV Photoshop, Fallout 3, CSS, TF2 etc... perfect (op medium graphics), kan mits het gebruik van de switchable graphics makkelijk meer dan 4h wireless video streamen. Zo een krachtige hardware in een pakket dat amper groter is dan een netbook EN, het belangrijkste nog, multitouch capacitief touchscreen en wacom digitizer inclusief pen.
Indien fotos gewenst wil ik er altijd maken maar eigenlijk is de laptop nog in nieuwconditie dus er valt niets op aan te merken. Wacom digitizer is amper gebruikt, touchscreen wel, maar vingers maken geen krassen eh.
Ik woon in Aalst maar ben regelmatig in de geburen van Gent, St-Niklaas, Groot Bijgaarden, etc... Edit: oja, staat op tabletpcreview.com ook
Tis ni dat ik hem weinig gebruik heb tis omdat em volledig afgewerkt is met aluminium, daar moede al wa moeite voor doen om dat te bekrassen eh.