mobo + cpu + ram verkocht aan mne pa
PSU zou dus ook al zoals u ziet verkocht moeten zijn. Kwacht enkel en alleen nog maar op bevestiging / betaling.
Grafische kaart is verkocht aan team member uit engeland.
als betaling van PSU / bevestiging is binnegekomen laat ik nog een nota achter dat men dees topic mag sluiten.