FluX#
Legacy Member
haai folks 
aangezien mijn nieuwe gafische kaart en psu aangekomen zijn heb ik mijne vorige psu + gpu niet meer nodig. Bij deze verkoop is dus mijn MSI HD 5970 2gb ddr5 kaart
Kaart is nooit OC'd geweest en heeft altijd soepel gedraaid. Aankoop papier is nog aanwezig, inclusief doos en toebehoren. Aangekocht 05/2010 dus zeker nog garantie
VERKOCHT
geheugen:
Corsair xms tri-kit 1600mhz 3x2gb
aangekocht 08/2010.
Heb aankoopbewijs nog en levenslange garantie van corsair dusja
VERKOCHT
mobo:
Rampage 3 gene.
reden van verkoop: nieuw mobo gekocht XL-atx. past beter in me case en leuker voor me PSU dan zo ver nu met die µ-atx. Mobo altijd soepel gedraaid, nooit problemen mee gehad. Steekt nu in me pc, moet niet persé weg. kan hem inbouwen in 2de pc als project maarja..toch liever verkopen
aangekocht 08/2010. doos + alle toebehoren nog aanwezig. Aankoop papier ook aanwezig.
VERKOCHT
PSU:
OCZ 850W GameXtream. aankoop papier niet meer aanwezig. Kheb wel nog de doos..
min: 60€
meeneem: 80€
wachten op bevestiging / verkocht
bieden start is pas te noteren na het behalen van de min prijs. alles prijzen zijn excl verzending. Men kan hier komen kijken om te zien dat het werkt! geen probleem mee
verzending / ophalen. Ik breng dus niets weg!
einddatum TBA

aangezien mijn nieuwe gafische kaart en psu aangekomen zijn heb ik mijne vorige psu + gpu niet meer nodig. Bij deze verkoop is dus mijn MSI HD 5970 2gb ddr5 kaart
Kaart is nooit OC'd geweest en heeft altijd soepel gedraaid. Aankoop papier is nog aanwezig, inclusief doos en toebehoren. Aangekocht 05/2010 dus zeker nog garantieVERKOCHT
geheugen:
Corsair xms tri-kit 1600mhz 3x2gb
aangekocht 08/2010.
Heb aankoopbewijs nog en levenslange garantie van corsair dusja

VERKOCHT
mobo:
Rampage 3 gene.
reden van verkoop: nieuw mobo gekocht XL-atx. past beter in me case en leuker voor me PSU dan zo ver nu met die µ-atx. Mobo altijd soepel gedraaid, nooit problemen mee gehad. Steekt nu in me pc, moet niet persé weg. kan hem inbouwen in 2de pc als project maarja..toch liever verkopen
aangekocht 08/2010. doos + alle toebehoren nog aanwezig. Aankoop papier ook aanwezig.
VERKOCHT
PSU:
OCZ 850W GameXtream. aankoop papier niet meer aanwezig. Kheb wel nog de doos..
min: 60€
meeneem: 80€
wachten op bevestiging / verkocht
bieden start is pas te noteren na het behalen van de min prijs. alles prijzen zijn excl verzending. Men kan hier komen kijken om te zien dat het werkt! geen probleem mee

verzending / ophalen. Ik breng dus niets weg!
einddatum TBA