Archief - High end hardware, GTX580, i7,Case,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulreaper

Legacy Member
Hoeveel zou je willen hebben als je de hele boel ineens zou verkopen?Aangezien het redelijk extreme zaken zijn,denk ik dat je het op sommige websites sneller in 1 stuk verkocht krijgt dan hier in verschillende stukken?

Rstyle?

Legacy Member
gryptic zei:
onder voorbehoud dat er genoeg verkocht word noteer ik je bod

Ga men bod intrekken wegens dat ik iets anders op het oog heb een volledige 3D set.
Toch bedankt en nog succes met de verkoop!

blackhaya

Legacy Member
eventueel leveren of af te halen in het antwerpse tegen meerprijs mogelijk ??

gryptic

Legacy Member
blackhaya zei:
eventueel leveren of af te halen in het antwerpse tegen meerprijs mogelijk ??
kan mogelijk geleverd worden maar niet voor 1 stuk (heb zelf geen auto en moet zelf vragen om me tot daar te brengen)

Jupu

Legacy Member
260 voor gtx580 afgehaald.

Ik wil tot 275 geven als ik het zondag kan komen ophalen.

GTX 580 kost op newegg 489 dollar. Omrekenen in euro en daar 75 procent van pakken geeft 255 euro. Verzending is er idd niet bijgerekend, maar aan de andere kant je hebt maar een jaar garantie ipv twee

gryptic

Legacy Member
Jupu zei:
260 voor gtx580 afgehaald.

Ik wil tot 275 geven als ik het zondag kan komen ophalen.

GTX 580 kost op newegg 489 dollar. Omrekenen in euro en daar 75 procent van pakken geeft 255 euro. Verzending is er idd niet bijgerekend, maar aan de andere kant je hebt maar een jaar garantie ipv twee

morgen antwoord geven maar zondag is Moederdag en ben niet thuis die dag

Jupu

Legacy Member
gryptic zei:
morgen antwoord geven maar zondag is Moederdag en ben niet thuis die dag

Ok. laat dan maar iets weten.

Kom je soms in de buurt van leuven of antwerpen?

gryptic

Legacy Member
Jupu zei:
Ok. laat dan maar iets weten.

Kom je soms in de buurt van leuven of antwerpen?

ik ga elke dag naar Dendermonde is dichter in de buurt van Antwerpen

Prior

Legacy Member
Wat is uw minimumprijs voor 2 x asus gtx 580 ? (heb wel interesse)

Btw, de kaart mag dan van Newegg komen, prijsvergelijking met buitenlandse sites mag je in feite hier niet doen.

gryptic

Legacy Member
Prior zei:
Wat is uw minimumprijs voor 2 x asus gtx 580 ? (heb wel interesse)

Btw, de kaart mag dan van Newegg komen, prijsvergelijking met buitenlandse sites mag je in feite hier niet doen.

als je ze alle 2 pakt wil ik ze laten voor 275 stuk

gryptic

Legacy Member
FrostyCookie zei:
heb je misschien foto`s van de Haf X case
case bevind zich in goede staat foto heb ik niet en fototoestel ook niet maar alles nog aanwezig met doos (moet ff nog alles bij elkaar leggen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan