Archief - High end hardware, GTX580, i7,Case,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gryptic

Legacy Member
ik verkoop mijn pc omdat ik een andere richting uit ga met men pc

lijst van onderdelen

2X Acer D245HQ Black(aankoop 2010-11-20) 319€ bij pix
1X Acer D245HQ Red (aankoop 2010-07-28) 319€ bij pix
1x Intel I7 950 (aankoop 2011-02-09) 239 bij pix
1x Asus Rampage III Extreme (aankoop 2011-02-09) 338 bij pix
2x Asus GTX 580 Voltage tweak (aankoop 2010-12-03) 580gtx bij pix kost tussen de 460 en 480€
1x cooler master Half X case met 4 200 mm red fans (aankoop 2010-07-28) 161 + 3X 14,90 Cooler Master MegaFlow 200 bij pix
1x Corsair CMPSU-1200AX (aankoop 2011-02-09) 249.90 bij pix
richtprijzen +- 75% can de nieuwprijs alles is in super goede staat
nieuwste items wil ik toch een 80% alle onderdelen komen van bij pixmania dus kom niet af in nederland staat ze ietje goedkoper.
buiten die videokaart komt van newegg
alles kan uitgebreid getest worden
reden van verkoop is omdat ik ga overstappen naar extreme µatx
ik start te verkopen eens er genoeg boden zijn zo sta ik niet met half verkochte pc blijf zitten biedingen onder 75% heeft geen zin...
ik sta open voor ruilen voor de volgende dingen
(ASUS Rampage III GENE,Intel® Core™ i7-990X Processor Extreme Edition,Samsung SyncMaster T27A950,Corsair CMPSU-850HX,Lian Li PC-V354B) vragen? stel maar
ik heb geen foto's maar er is niets mee gebeurd geen coolers van moederbord gehaald geen overclocking gedaan video kaart nooit overclocking of open gesmeten en altijd goed onderhouden

Cyaankali

Legacy Member
Beste gryptic,

Gelieve me te zeggen wat voor hoofdtitel er mag staan want het begrip "hardcore" is niet echt van toepassing voor wat jou thread betreft.

snoopjes

Legacy Member
1x Asus GTX 580 Voltage tweak (aankoop 2010-12-03) 580gtx bij pix kost tussen de 460 en 480€

Hoeveel is de min vraagprijs ?

gryptic

Legacy Member
okey. 'hardcore onderdelen' dan
minimum 300€ meeneem 350€

EpilEpic

Legacy Member
kan het zijn dat je 'hardware' bedoelt ipv hardcore?

eventueel interesse in de I7, wat is je prijs?

FluX#

Legacy Member
ik heb een PSU van OCZ 850W en ik ben op zoek naar een zwaardere :)
intresse in ruil met uwe + opleg van mijn kant natuurlijk
laat maar horen

Rstyle?

Legacy Member
200 Voor het rode scherm geboden als dit snel af te handelen is.

Mr.Hankey

Legacy Member
Sorry voor off topic...
maar waarom zou je een rampage 3 gene willen hebben als je een rampage 3 extreme hebt ?

mvg

MrGeeky84

Legacy Member
Richtprijs voor Asus Rampage III Extreme ? En wat Mr.Hankey ook al zei, wat is de reden dat je het mobo weg doet ?

gryptic

Legacy Member
in topic staat dat ik een µatx in elkaar wil steken met uber high end specs en enig goed µatx mb is de gene 3 prijs voor mb is 270€
(ook zoals vermeld ik start verkoop wnr ik genoeg boden heb zodat ik kan met zekerheid het meest verkocht krijg.)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan