gryptic
Legacy Member
ik verkoop mijn pc omdat ik een andere richting uit ga met men pc
lijst van onderdelen
2X Acer D245HQ Black(aankoop 2010-11-20) 319€ bij pix
1X Acer D245HQ Red (aankoop 2010-07-28) 319€ bij pix
1x Intel I7 950 (aankoop 2011-02-09) 239 bij pix
1x Asus Rampage III Extreme (aankoop 2011-02-09) 338 bij pix
2x Asus GTX 580 Voltage tweak (aankoop 2010-12-03) 580gtx bij pix kost tussen de 460 en 480€
1x cooler master Half X case met 4 200 mm red fans (aankoop 2010-07-28) 161 + 3X 14,90 Cooler Master MegaFlow 200 bij pix
1x Corsair CMPSU-1200AX (aankoop 2011-02-09) 249.90 bij pix
richtprijzen +- 75% can de nieuwprijs alles is in super goede staat
nieuwste items wil ik toch een 80% alle onderdelen komen van bij pixmania dus kom niet af in nederland staat ze ietje goedkoper.
buiten die videokaart komt van newegg
alles kan uitgebreid getest worden
reden van verkoop is omdat ik ga overstappen naar extreme µatx
ik start te verkopen eens er genoeg boden zijn zo sta ik niet met half verkochte pc blijf zitten biedingen onder 75% heeft geen zin...
ik sta open voor ruilen voor de volgende dingen
(ASUS Rampage III GENE,Intel® Core™ i7-990X Processor Extreme Edition,Samsung SyncMaster T27A950,Corsair CMPSU-850HX,Lian Li PC-V354B) vragen? stel maar
ik heb geen foto's maar er is niets mee gebeurd geen coolers van moederbord gehaald geen overclocking gedaan video kaart nooit overclocking of open gesmeten en altijd goed onderhouden
lijst van onderdelen
2X Acer D245HQ Black(aankoop 2010-11-20) 319€ bij pix
1X Acer D245HQ Red (aankoop 2010-07-28) 319€ bij pix
1x Intel I7 950 (aankoop 2011-02-09) 239 bij pix
1x Asus Rampage III Extreme (aankoop 2011-02-09) 338 bij pix
2x Asus GTX 580 Voltage tweak (aankoop 2010-12-03) 580gtx bij pix kost tussen de 460 en 480€
1x cooler master Half X case met 4 200 mm red fans (aankoop 2010-07-28) 161 + 3X 14,90 Cooler Master MegaFlow 200 bij pix
1x Corsair CMPSU-1200AX (aankoop 2011-02-09) 249.90 bij pix
richtprijzen +- 75% can de nieuwprijs alles is in super goede staat
nieuwste items wil ik toch een 80% alle onderdelen komen van bij pixmania dus kom niet af in nederland staat ze ietje goedkoper.
buiten die videokaart komt van newegg
alles kan uitgebreid getest worden
reden van verkoop is omdat ik ga overstappen naar extreme µatx
ik start te verkopen eens er genoeg boden zijn zo sta ik niet met half verkochte pc blijf zitten biedingen onder 75% heeft geen zin...
ik sta open voor ruilen voor de volgende dingen
(ASUS Rampage III GENE,Intel® Core™ i7-990X Processor Extreme Edition,Samsung SyncMaster T27A950,Corsair CMPSU-850HX,Lian Li PC-V354B) vragen? stel maar
ik heb geen foto's maar er is niets mee gebeurd geen coolers van moederbord gehaald geen overclocking gedaan video kaart nooit overclocking of open gesmeten en altijd goed onderhouden
