1 zwijg en geef uw nederlaag toe. je hebt gewikt en gewogen en je hebt verloren. mods hebben mij gelijk gegeven en neg itrader is verwijderd.
2. Check link geheugen dat is high profile geheugen, ik heb gezegd tegen u dat mijn dominator GT geheugen er ook onder ging en vengeance is even hoog. Heb naar mijn weten niet met een meetlat aan uw geheugen gezeten.
3. Bij geen interesse in aankoop gelieve u dan te verwijderen van deze thread
4. Als gij een probleem hebt met een 2 profielen. Denk maar eens na over het feit dat er mss 2 broers ook 2 aparte profielen kunnen hebben. Maar soit zoals gecommuniceerd eerder door mijn vriendin is die opdracht van de verkoop van mij uit gekomen.
Ik zag er geen problemen in aangezien ik geen verleden heb voor oplichting of dergelijke