jimsken zei:
Voor alle duidelijkheid, mijn bod geldt niet meer. Na het bieden van de meeneemprijs, heb ik iets anders gevonden.
ja geen probleem, kan ik begrijpen.
even een kleine verduidelijking. INFERNO heeft me een neg itrader gegeven omdat hij zogenaamd slechte ervaring heeft gehad met mijn vriend MinM. Mijn vriend heeft onlangs hier een perfect werkende koeler verkocht. Eerst kwam hij af met dat hij niet paste onder zijn geheugen(uiterard zijn probleem, mijn vriend kon niet weten dat hij T1 geheugen heeft. Na een week was hij zogenaamd defect de koeler. Zoals je op mijn vriend zijn profiel kunt zien heeft mijn vriend over de hele lijn gelijk gekregen van de mods hier.
om het verhaal kort te maken. Mijn vriend heeft gevraagd om het geheugen te koop te zetten. Aangezien ik een laptop heb met eigen profiel op 9Lives heb ik ze ook onder mijn profiel te koop gezet.
Zoals je kan zien heeft MinM een zeer goede itrader score.
@ pandekip is uiteraard genoteerd. Ik sluit af voor het vengeance geheugen om 23u30
GEIL geheugen kan nog steeds op geboden worden
UPDATE wie het geil geheugen koopt(meeneem) krijgt gloednieuwe 240MM fan(merk: Cooler Master)
met grantie van 6 maanden(accessiore garantie bij gloednieuwe case, aangekocht in september bij Alternate)