Archief - High-end geheugen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jimsken

Legacy Member
35€ voor corsair vengeance. Is er een aankoopbewijs bij voor garantie?

loliloll

Legacy Member
geheugens hebben geen garantie simpelweg omdat het geheugen voor review doeleinde is gebruikt geweest.


GEIL is overclocked geweest(aanpassen timings en snelheid)
Veangeance geheugen is niet overclocked geweest.

maar ik sta garant voor de perfecte werking er van daarom de lage prijzen omwille van de garantie.

@jimsken genoteerd

Teemto

Legacy Member
En tot welke snelheden en timings heb je ze kunnen OC'en?

loliloll

Legacy Member
is van men vriend die is gaan werken dus zal hem even moeten bellen.


oke heb sms gekregen

Geil geheugen heeft 1350Mhz gedraaid met cl 7-7-7-24
cpu amd phenom II op 4.1Ghz kunnen krijgen

dit met v10 cooler master

loliloll

Legacy Member
inferno is genoteerd

sluit woensdag af voor het geil geheugen

loliloll

Legacy Member
wegens bod ingetrokken voor het geil geheugen blijft deze open.

eerste up

loliloll

Legacy Member
meeneem bieden en intrekken terwijl er bod is = negatieve itrader

jimsken

Legacy Member
Voor alle duidelijkheid, mijn bod geldt niet meer. Na het bieden van de meeneemprijs, heb ik iets anders gevonden.

loliloll

Legacy Member
jimsken zei:
Voor alle duidelijkheid, mijn bod geldt niet meer. Na het bieden van de meeneemprijs, heb ik iets anders gevonden.

ja geen probleem, kan ik begrijpen.

even een kleine verduidelijking. INFERNO heeft me een neg itrader gegeven omdat hij zogenaamd slechte ervaring heeft gehad met mijn vriend MinM. Mijn vriend heeft onlangs hier een perfect werkende koeler verkocht. Eerst kwam hij af met dat hij niet paste onder zijn geheugen(uiterard zijn probleem, mijn vriend kon niet weten dat hij T1 geheugen heeft. Na een week was hij zogenaamd defect de koeler. Zoals je op mijn vriend zijn profiel kunt zien heeft mijn vriend over de hele lijn gelijk gekregen van de mods hier.

om het verhaal kort te maken. Mijn vriend heeft gevraagd om het geheugen te koop te zetten. Aangezien ik een laptop heb met eigen profiel op 9Lives heb ik ze ook onder mijn profiel te koop gezet.
Zoals je kan zien heeft MinM een zeer goede itrader score.

@ pandekip is uiteraard genoteerd. Ik sluit af voor het vengeance geheugen om 23u30

GEIL geheugen kan nog steeds op geboden worden

UPDATE wie het geil geheugen koopt(meeneem) krijgt gloednieuwe 240MM fan(merk: Cooler Master)
met grantie van 6 maanden(accessiore garantie bij gloednieuwe case, aangekocht in september bij Alternate)

longpatje

Legacy Member
loliloll zei:
ja geen probleem, kan ik begrijpen.

even een kleine verduidelijking. INFERNO heeft me een neg itrader gegeven omdat hij zogenaamd slechte ervaring heeft gehad met mijn vriend MinM. Mijn vriend heeft onlangs hier een perfect werkende koeler verkocht. Eerst kwam hij af met dat hij niet paste onder zijn geheugen(uiterard zijn probleem, mijn vriend kon niet weten dat hij T1 geheugen heeft. Na een week was hij zogenaamd defect de koeler. Zoals je op mijn vriend zijn profiel kunt zien heeft mijn vriend over de hele lijn gelijk gekregen van de mods hier.

om het verhaal kort te maken. Mijn vriend heeft gevraagd om het geheugen te koop te zetten. Aangezien ik een laptop heb met eigen profiel op 9Lives heb ik ze ook onder mijn profiel te koop gezet.
Zoals je kan zien heeft MinM een zeer goede itrader score.

@ pandekip is uiteraard genoteerd. Ik sluit af voor het vengeance geheugen om 23u30

GEIL geheugen kan nog steeds op geboden worden

Snap niet goed waar die negative itrader die je hebt gekregen vandaan komt :wtf:
Je kan beter ff de mods raadplegen, want misbruik van het itradersysteem wordt sowieso bestraft.

loliloll

Legacy Member
Kenshi zei:
Heb je een typenr/link van het Geil geheugen?
edit:

img20111006191930.jpg



en de link
http://www.geil.com.tw/products/show/id/133

zijn de ultra serie's van GEIL :)

Elegance

Legacy Member
loliloll zei:
ja geen probleem, kan ik begrijpen.

even een kleine verduidelijking. INFERNO heeft me een neg itrader gegeven omdat hij zogenaamd slechte ervaring heeft gehad met mijn vriend MinM. Mijn vriend heeft onlangs hier een perfect werkende koeler verkocht. Eerst kwam hij af met dat hij niet paste onder zijn geheugen(uiterard zijn probleem, mijn vriend kon niet weten dat hij T1 geheugen heeft. Na een week was hij zogenaamd defect de koeler. Zoals je op mijn vriend zijn profiel kunt zien heeft mijn vriend over de hele lijn gelijk gekregen van de mods hier.

om het verhaal kort te maken. Mijn vriend heeft gevraagd om het geheugen te koop te zetten. Aangezien ik een laptop heb met eigen profiel op 9Lives heb ik ze ook onder mijn profiel te koop gezet.
Zoals je kan zien heeft MinM een zeer goede itrader score.



@ pandekip is uiteraard genoteerd. Ik sluit af voor het vengeance geheugen om 23u30

GEIL geheugen kan nog steeds op geboden worden

UPDATE wie het geil geheugen koopt(meeneem) krijgt gloednieuwe 240MM fan(merk: Cooler Master)
met grantie van 6 maanden(accessiore garantie bij gloednieuwe case, aangekocht in september bij Alternate)
Gewoon zeveren he , het intreseert mij niet of het uw vriend of wat dan ook is als ik het zelfde adres en zelfde huisnummer krijg ,dan is dat het zelfde persoon voor mij ,ge weet heel goed dat ik NOOIT meer iets koop van u (en dan nog zo achterlijk zijn om en negatieve itrader te geven da ik mijnen bod intrek) als ik zou geweten hebben dat het hier over de zelfde persoon ging ,zou ik ook niet geboden hebben . succes verder!

En over die CM V10 ik heb deze 72 keer uitgelegd maar blijbaar verstaat u mij nog steeds niet.
Ten EERSTE ik had mijn RAM geheugen die dag nog bij me! en uw vriendje zij dat hij de zelfde geheugen gebruikte en dat het geen probleem zou zijn. NA 2 uur heeft u deze niet terug aangenomen (zogezegd omdat het mijn probleem was ) OK
ten TWEEDE heb ik deze pas na 3 dagen op en ander pc getest aangezien deze niet pastte op mijn mobo (door de T1's) en wat bleek toen BEIDE fans werkten niet .

spreek ik en andere taal of zo ,of wild u het nog steeds niet begrijpen ?

hChIR.png

pXrzX.jpg

MinM

Legacy Member
1 zwijg en geef uw nederlaag toe. je hebt gewikt en gewogen en je hebt verloren. mods hebben mij gelijk gegeven en neg itrader is verwijderd.
2. Check link geheugen dat is high profile geheugen, ik heb gezegd tegen u dat mijn dominator GT geheugen er ook onder ging en vengeance is even hoog. Heb naar mijn weten niet met een meetlat aan uw geheugen gezeten.
3. Bij geen interesse in aankoop gelieve u dan te verwijderen van deze thread
4. Als gij een probleem hebt met een 2 profielen. Denk maar eens na over het feit dat er mss 2 broers ook 2 aparte profielen kunnen hebben. Maar soit zoals gecommuniceerd eerder door mijn vriendin is die opdracht van de verkoop van mij uit gekomen.
Ik zag er geen problemen in aangezien ik geen verleden heb voor oplichting of dergelijke
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan