t038682
Legacy Member
Bij deze verkoop ik m'n een anderhalf jaar oude Geforce 285 GTX.
Hij heeft goed z'n best gedaan en werkt nog prima.
Op mijn systeem (Amd Phenom X4 955, 7 gig ram, Windows 7) presteerde die goed op Battlefield 3. Alles op medium kon ie goed aan. Maar de graphic ho*r die ik ben moest ik weer alles op Ultra kunnen zetten... Dus ben ik vandaag een nieuwe kaart gaan kopen en mag deze (Asus ENGTX285 TOP Review - Overclockers Club) dus weg. De kaart is trouwens nooit OC'ed geweest dus gewoon standaard specs altijd op gedraaid.
De kaart komt wel stand-alone. Dus geen kabels en geen drivers (die kan je toch best up-to-date downloaden vanop Welcome to NVIDIA - World Leader in Visual Computing Technologies).
Testen kan op m'n kot in Leuven indien gewenst.
Voor deze toch wel vrij dure kaart (net geen € 500) destijds had ik graag volgende prijzen gezet:
AANGEPAST:
Minimum: € 100
Meeneem: € 125
De kaart komt in een mooie doos, wel een van de Geforce 570 GTX. Maar ik denk niet dat dat een probleem kan zijn?
Afhalen kan in Leuven (+ testing) of in Mechelen (geen testing mogelijk daar, of je moest je eigen bak meebrengen).
Hij heeft goed z'n best gedaan en werkt nog prima.
Op mijn systeem (Amd Phenom X4 955, 7 gig ram, Windows 7) presteerde die goed op Battlefield 3. Alles op medium kon ie goed aan. Maar de graphic ho*r die ik ben moest ik weer alles op Ultra kunnen zetten... Dus ben ik vandaag een nieuwe kaart gaan kopen en mag deze (Asus ENGTX285 TOP Review - Overclockers Club) dus weg. De kaart is trouwens nooit OC'ed geweest dus gewoon standaard specs altijd op gedraaid.
De kaart komt wel stand-alone. Dus geen kabels en geen drivers (die kan je toch best up-to-date downloaden vanop Welcome to NVIDIA - World Leader in Visual Computing Technologies).
Testen kan op m'n kot in Leuven indien gewenst.
Voor deze toch wel vrij dure kaart (net geen € 500) destijds had ik graag volgende prijzen gezet:
AANGEPAST:
Minimum: € 100
Meeneem: € 125
De kaart komt in een mooie doos, wel een van de Geforce 570 GTX. Maar ik denk niet dat dat een probleem kan zijn?

Afhalen kan in Leuven (+ testing) of in Mechelen (geen testing mogelijk daar, of je moest je eigen bak meebrengen).
(een 2 x molex naar pcie 6pin en een s-gedoe, waar ge helemaal niets mee zijt