Archief - Geforce GTX 285

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

t038682

Legacy Member
Bij deze verkoop ik m'n een anderhalf jaar oude Geforce 285 GTX.

Hij heeft goed z'n best gedaan en werkt nog prima.

Op mijn systeem (Amd Phenom X4 955, 7 gig ram, Windows 7) presteerde die goed op Battlefield 3. Alles op medium kon ie goed aan. Maar de graphic ho*r die ik ben moest ik weer alles op Ultra kunnen zetten... Dus ben ik vandaag een nieuwe kaart gaan kopen en mag deze (Asus ENGTX285 TOP Review - Overclockers Club) dus weg. De kaart is trouwens nooit OC'ed geweest dus gewoon standaard specs altijd op gedraaid.

De kaart komt wel stand-alone. Dus geen kabels en geen drivers (die kan je toch best up-to-date downloaden vanop Welcome to NVIDIA - World Leader in Visual Computing Technologies).

Testen kan op m'n kot in Leuven indien gewenst.

Voor deze toch wel vrij dure kaart (net geen € 500) destijds had ik graag volgende prijzen gezet:

AANGEPAST:
Minimum: € 100
Meeneem: € 125

De kaart komt in een mooie doos, wel een van de Geforce 570 GTX. Maar ik denk niet dat dat een probleem kan zijn? :)

Afhalen kan in Leuven (+ testing) of in Mechelen (geen testing mogelijk daar, of je moest je eigen bak meebrengen).

springingrabbit

Legacy Member
denk als je hier nog 80 euro van krijgt je blij mag zijn.

hierbij bod van 60 euro!

Murugan

Legacy Member
Idd ik heb de mijne verkocht voor 70€ maar heb er altijd spijt van gehad.
Dus: bod 70€.
Indien te laag, free up :applause:

t038682

Legacy Member
Wow, das inderdaad een pak lager dan verwacht. Ik noteer de boden nog niet maar hou ze in beraad... :)

t038682

Legacy Member
Het bod van Murugan is bij deze genoteerd.

Trouwens, verzenden doe ik zoiets niet... Of op risico van de koper maar ik denk dat het beste is dat je het komt afhalen en testen eventueel...

Biedingen mogen blijven binnenkomen t.e.m. Woensdag 2 november OF meeneemprijs geboden.

Murugan

Legacy Member
Ik ga mijn bod moeten intrekken.
Heb DRINGEND mijn desktop nodig en de GPU die ik dit weekend toegekregen heb,doet het ook niet.
Ga me vandaag gewoon een nieuwe kopen.

Mijn excuses hiervoor

t038682

Legacy Member
No problem :)

springingrabbit z'n bod is bij deze genoteerd...

t038682

Legacy Member
Welke kabels zou je nodig hebben? Ik heb een 6-pin maar das voor een modulaire voeding...

xackitt

Legacy Member
Mja, gewoon de kabels die erbij zaten.. Je had ze toch nieuw gekocht dacht ik?

Pedroo

Legacy Member
xackitt zei:
Mja, gewoon de kabels die erbij zaten.. Je had ze toch nieuw gekocht dacht ik?

No offence, maar waarvoor kunde die nu gebruike :p (een 2 x molex naar pcie 6pin en een s-gedoe, waar ge helemaal niets mee zijt :p )

xackitt

Legacy Member
Ik was misschien iets te vlug, ik zou vooral de twee adapters goed kunnen gebruiken...

Bij deze dan €65 zonder adapters, €70 met.

t038682

Legacy Member
Ja helaas gebruik ik de kabels die er bij zaten zelf...

Dus de kaart komt stand-alone...

€ 65 genoteerd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan