Archief - Game PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeoffVdV

Legacy Member
€65 voor de SSD is cva khebt factuur nog, enkel geen originele verpakking if you don't mind, was reeds in de pc gestoken

grtz

^1NoLiMiT^

Legacy Member
Asus HD6970 (doos incl.)
Razer Deathadder Mouse (nieuw)
Darksky blue illuminated keyboard (nieuw)
Acer V243HL 24" inch Monitor

350 EUR voor het pakket en zal deze ook komen ophalen.

GeoffVdV

Legacy Member
UPDATE
Wat schiet nog over
-OCZ Vertex 2 60GB Sata II vraagprijs: 65euro (Bod Da Nino, nog geen afhaling afgesproken)
-Asus HD6970 (x2) (dozen incl.) vraagprijs: 275euro (per stuk)
-Gigabyte HD4850 512MB DDR3 vraagprijs: 35euro
-Acer V243HL 24" inch Monitor vraagprijs: 100euro (Bod Sjoepap, datum nog vast te leggen)
-Razer Deathadder Mouse (nieuw) vraagprijs: 30euro
-Steelseries Wow muis (1ste versie) vraagprijs: 30euro
-Darksky blue illuminated keyboard (nieuw) vraagprijs: 15euro
-Creative Wireless WoW headset (nieuw) vraagprijs: 80euro

Extra info: Enkel afhaling/mogelijke levering indien omstreken Antwerpen
Word nog op andere plaatsen aangeboden

|XcW|

Legacy Member
Bod van €250 voor 1 HD6970
Bod van €66 op de OCZ Vertex 2.

Da_NiNo

Legacy Member
GeoffVdV zei:
€65 voor de SSD is cva khebt factuur nog, enkel geen originele verpakking if you don't mind, was reeds in de pc gestoken

grtz

GeoffVdV zei:
UPDATE
Wat schiet nog over
-OCZ Vertex 2 60GB Sata II vraagprijs: 65euro (Bod Da Nino, nog geen afhaling afgesproken)

Nochtans heb ik deze morgend een pm gestuurd ivm afhandeling,
waarvan ik nog geen reactie heb ontvangen.
Je ging hiervoor donderdag afsluiten!
Dus graag pm terug voor afhandeling.

GeoffVdV

Legacy Member
ah ja nu ge het zegt, geen melding van gehad, strange wrs me dat er andere mense ook pm's hadde gestuurd, maar die kan idd dan zondag afgehaald worden

Da_NiNo

Legacy Member
GeoffVdV zei:
ah ja nu ge het zegt, geen melding van gehad, strange wrs me dat er andere mense ook pm's hadde gestuurd, maar die kan idd dan zondag afgehaald worden

Dus ik kan erop rekenen dat de SSD voor mij is?

Stuur maar pm met gegevens.

Alvast bedankt

GeoffVdV

Legacy Member
SSD is yours, unless you guys wanne fight it out, i'll get a camera

XD srr XcW, ge kon nog bieden omda ik nog geen bevestiging had van Da Nino voor het zelfste geld liet hij niks meer van zich weten en reserveer ik voor niks, maar helaas as you see wil hij hem nog steeds

Sjoepap

Legacy Member
daarstraks telefonisch contact gehad met GeoffVdV en mijn bod van 75€ voor de monitor was blijkbaar toch niet genoteerd. Zijn minprijs ligt op 100€.

ik denk dat het om een misverstand ging, dus geen negatieve iTrader nodig. No hard feelings.

GeoffVdV kan je even bevestigen dat je mijn bod van 75 niet noteert? Dan kan ik op andere monitors bieden

GeoffVdV

Legacy Member
UPDATE
Wat schiet nog over
-Asus HD6970 (x2) (dozen incl.) vraagprijs: 275euro (per stuk)
500euro (beide)
-Gigabyte HD4850 512MB DDR3 (doos incl.) vraagprijs: 35euro
-Acer V243HL 24" inch Monitor vraagprijs (zonder doos, vga/dvi kabel inb.) : 100euro
-Razer Deathadder Mouse (nieuw) vraagprijs: 30euro
-Steelseries Wow muis (1ste versie) vraagprijs: 30euro
-Speedlink Darksky Blue illuminated keyboard (nieuw) vraagprijs: 15euro
-Creative Wireless WoW headset (nieuw) vraagprijs: 80euro

Extra info: Enkel afhaling/mogelijke levering indien omstreken Antwerpen
Word nog op andere plaatsen aangeboden

IkKe

Legacy Member
Als ge uw scherm echt niet weg zou krijgen geef dan eventjes een kik in pm.
Ik heb niet echt een scherm nodig maar als de mijne aan een respectabel bedrag wegkan :P

Is die headset nog in de verpakking btw?

GeoffVdV

Legacy Member
dien headset is in de verpakking idd, en het scherm is nog niet weg, wel een persoon die intresse toont in het pakketje maar heeft nog niks bevestigd

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan