Archief - Game PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeoffVdV

Legacy Member
het gaat niet om de 2600k maar de gewone 2600,

de monitor is Acer V243hl

Enkel de pc zonder randapperatuur komt op 800 euro, hij komt origineel van 1400
de pc zonder gpu/hdd/ssd late we zegge 500 euro fzo

grtz

IkKe

Legacy Member
pc zonder gpu hdd ssd wil ik wel 400 afgehaald op bieden, onder voorbehoud want ik heb zoals hierboven gezegd nog een bod uitgebracht op een andere pc.

IkKe

Legacy Member
Ik kom als ik alles optel aan 620, dus 400 lijkt me toch niet extreem laag?
Zijn er ook nog rekeningen van de onderdelen, misschien wil ik wel iets hoger bieden.

/edit

Capture.png


Is de prijs als ik nu nieuw naar de winkel ga + 60€ voor de case (die ik toch maar wil vervangen)

GeoffVdV

Legacy Member
ik heb de factuur hier nog liggen ja, enkel moet ik ze vanavond even opsporen
dusja laat me weten wat ge er max aan wilt geven

IkKe

Legacy Member
Heb je eventueel een andere graka/case liggen (betere case/wat minder goeie graka)? (dikke gok maarja je weet nooit :P)

GeoffVdV

Legacy Member
tja ik heb hier 2 cases staan, een alienware R2 waar ik eiglek mijn huidige setup wens in te bouwen enkel heb ik momenteel een powerswitch issue daar mee, indien dit me lukt heb ik de coolermaster CM 690 II leegstaan

en ik heb een Gigabyte HD 5770 hier nog liggen

Sjoepap

Legacy Member
75€ voor monitor afgehaald

of 100€ voor monitor met 5770 erbij

GeoffVdV

Legacy Member
de monitor prijs lijkt me ok, regel dit vanavond verder vertrek nu naar werk

grtz

IkKe

Legacy Member
Welke editie is die 5770 want ik heb hier nog een 9800GTX liggen die ik dan evengoed kan gebruiken peinsk.
Even zien naar de cases, ik zoek eigenlijk vooral een stille case want ik ben nu heel blij met mijn nzxt whisper maar die gaat dan naar mijn vriendin.

GeoffVdV

Legacy Member
UPDATE
PC setup min of meer verkocht. Wat schiet nog over
-OCZ Vertex 2 60GB Sata II vraagprijs: 65euro
-Asus HD6970 (x2) (dozen incl.) vraagprijs: 275euro (per stuk)
-Gigabyte HD4850 512MB DDR3 vraagprijs: 35euro
-Acer V243HL 24" inch Monitor vraagprijs: 100euro
-Razer Deathadder Mouse (nieuw) vraagprijs: 30euro
-Steelseries Wow muis (1ste versie) vraagprijs: 30euro
-Darksky blue illuminated keyboard (nieuw) vraagprijs: 15euro
-Creative Wireless WoW headset (nieuw) vraagprijs: 80euro

Meer info pm of sms/bel 0491306072

Sjoepap

Legacy Member
afsluitdatum voor de monitor? kan ik dit weekend reeds afhalen te antwerpen?


+ vergeet niet te bevestigen dat je een deal hebt met SaoT Ikke ivm itraders achteraf enzo

longpatje

Legacy Member
Sjoepap zei:
afsluitdatum voor de monitor? kan ik dit weekend reeds afhalen te antwerpen?


+ vergeet niet te bevestigen dat je een deal hebt met SaoT Ikke ivm itraders achteraf enzo

welke deal ?

Ik zie hier enkel een bod van Sao staan dat door TS te laag bevonden is :)

Of het moet natuurlijk via pm geregeld zijn en maar dan heeft niemand de kans gehad om over te bieden en kunnen er natuurlijk geen itraders gegeven worden.

GeoffVdV

Legacy Member
Longpatje, het is telefonisch overeengekomen, vandaar de update dat de pc gedeeltelijk afgehandeld is, het is zo dat de hoogste bieder voorkeur krijgt ofc maar als de persoon meer dan 1 onderdeel wenst ga ik daar persoonlijker liever op in en handel ik zaak liefst zo snel mogelijk af

grtz Geoff

Sjoepap

Legacy Member
afsluitdatum voor de monitor? kan ik dit weekend reeds afhalen te antwerpen?

GeoffVdV

Legacy Member
afsluitdatum laat ons zeggen donderdag fzo zeker is kijken wat er nog uit de bus komt, unless you make me an offer I can't refuse XD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan