Archief - Game pc tekoop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.conne.

Legacy Member
MEKU zei:
Ik heb contact met de verkoper via pm. Hij reageert later hier!
Boden via PM zijn niet geldig, zie de regels.. ;)

Sent from my A0001 using Tapatalk

sissen

Legacy Member
bij deze meku heeft als eerste contact op genomen voor INFO niet voor de deal trouwens en is als ik de forum lees nog steeds de eerste die meeneem prijs zei
dus

hierbij kan het bieden stoppen

al vindt mr.conne .. het een vuil zaakje .
zou trouwens niet weten waarom ik je voor de zijk zou nemen want ik win of verlies er niets mee
en ik zit op het midden van de oceaan op een ship dus het internet is hier niet zo vlug als aan het land in belgie ....

bij deze

@meku
heb je contact gegevens en jij van mij , +- begin juli hoort u van mij


Mvg

JoskeVermeulen

Legacy Member
Ongeacht de PM uitwisselingen is zijn laatste bericht hier inderdaad het enige officiële en de verkoper heeft duidelijk zijn situatie omschreven in zijn eerste bericht. Niet vergeten om na een deal iTrader feedback uit te wisselen om andere gebruikers op de hoogte te houden, ook als de deal niet doorgaat (door ongeldige redenen).

Sir. K

Legacy Member
Boden via pm zijn inderdaad niet toegelaten. Gelieve daar rekening mee te houden. Verder werd inderdaad nergens een meeneem geboden.

.conne.

Legacy Member
Het is meneer den directeur voor u.. ;)
MEKU wekte de indruk dat hij de verkoop geregeld had via PM met u. En aangezien jij niet reageerde hier op de thread en op PM, maar wel online kwam (internet toch niet zo traag precies), vond ik dat een vuil zaakje ja. Nog steeds trouwens, want volgens mij was de verkoop inderdaad al beklonken via PM, en had er dan iemand voor MEKU de meeneem geboden op de thread, zoals het moet, dan had jij nu een probleem.
Maar proficiat aan MEKU en veel succes nog verder.
Terloops, dat van meneer den directeur is sarcasme. ;)

Sent from my A0001 using Tapatalk

MEKU

Legacy Member
Als iemand voor mij de meeneemprijs geboden had, zou dat eerder een probleem voor mij geweest zijn, niet voor de verkoper me dunkt. Hij ziet hoe dan ook het geld.

.conne.

Legacy Member
MEKU zei:
Als iemand voor mij de meeneemprijs geboden had, zou dat eerder een probleem voor mij geweest zijn, niet voor de verkoper me dunkt. Hij ziet hoe dan ook het geld.
Bwah hij kan zijn belofte dan niet nakomen, dus is ook niet plezant.
Maar dat is allemaal niet van toepassing, want jij hebt de meeneem geboden. En een mooie deal gedaan, want is uiteraard meer waard. ;)

Sent from my A0001 using Tapatalk

Hungry®

Legacy Member
MEKU zei:
Als iemand voor mij de meeneemprijs geboden had, zou dat eerder een probleem voor mij geweest zijn, niet voor de verkoper me dunkt. Hij ziet hoe dan ook het geld.

juist...sukses met de aankoop man! :-) at Sisse, goeie vaart!

Dylero

Legacy Member
uiteindelijk denkik regels of ni verkoper verkoopt toch aan de persoon waar hij zich het beste bij voelt, allesinds zo zou ik het doen...

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
Dylero, dankzij de iTrader score kan je een relatief objectief beeld krijgen van iemand.
De regels zorgen dan voor structuur en dat niemand zich benadeeld voelt bij een deal...

Topic mag gesloten worden denk ik.

sissen

Legacy Member
topic mag gesloten worden ik heb alles wat ik nodig heb van meku


Thx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan