Archief - Game pc tekoop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sissen

Legacy Member
Beste,

ik verkoop men game pc
reden van verkoop is gwn door familiale omstandigheden nieks meer ..

Cpu :Intelcore i7-4770K,S1150 3.5 GHz (3.9 GHz Turbo)
Cpu cooler: Mastercooler ik zou op de doos moeten kijken voor deze maar kan ik nu ff niet
Gpu : Msi geforce Gtx 970 4gb
Moederbord: Asus Sabertooth Z97
Geheugen : 1x 250gb ssd 1 x 500Gb ssd
Ram :Corsair vengeance Pro 2133-8GB 4x2
voeding : Corsair RM 650W

monitor : Benq 24" XL2420G Gaming 144hz
Toetsenbord : Logitech G710
muis : Logitech G600
en grote muismat van Steelseries


Beeldkaart en 500Gb SSD en Cpu cooler zijn heeeeel recent zo goed als nieuw en zeker nog garantie bij .
de rest van pc is +- jaar oud, niet veel ouder en heb nog alle dozen en het heen die er in zat
dus het is het hele pakket


Alles gaat in een keer de deur uit , of niet . er wordt nieks apart verkocht


Ik laat bieden tot 01/07/2015 dus nog een dikke 3 weken waarom? omdat ik op midden van de oceaan zit en kom niet eerder thuis
breng het zelf allemaal naar huis of u kunt het ook komen halen

mijn startpunt is 900Eu daar onder gaat hij ook de deur niet uit

Meeneem prijs 1250eu

als er vragen zijn stuur maar een pm ofzoiets

Mvg
Sissen

sissen

Legacy Member
ik heb infeite geen gedacht wa heel de zooi nog zo waard is en internet is hier te traag om te kijken dusja nee ja hoop gwn een eerlijke deftige prijs want hij speelt super mooi en soepel alles van games enzo nooit problemen mee had enzo dusja hoop er tog zeker een 1250 euro en denk ook dat ik dat een respectabele meeneem prijs vindt ook

Gr

LT2k3

Legacy Member
1250 zou ik het direct wel willen kopen. Maar ik heb er 1 nu nodig.

sissen

Legacy Member
welja , ik kan maar 01/07 vroeger kom ik helaas niet thuis maar wie t eerst zegt is goed dan hoop ik dat die persoon nog 3 weekjes geduld heeft en kom hem zelf wel brengen dan maak nie uit waar

LT2k3

Legacy Member
Ik laat wel mss nog iets weten als ik nog geen gevonden heb.

XYRIS

Legacy Member
€1050...

Welke sabertooth is het juist?
merk ssd's? samsungs?

.conne.

Legacy Member
Verkoper reageert hier niet en ook niet op PM, ook al is hij actief, dus lijkt mee en vuil zaakje..

Sent from my A0001 using Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan