Archief - Game PC + 22 Inch Scherm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

oxidoxic

Legacy Member
Ik doe een bod van 425 euro op scherm + pc. Kan hem zelf komen halen.
Is het toetsenbord er bij?
Mvg

XeNiUs

Legacy Member
oxidoxic zei:
Ik doe een bod van 425 euro op scherm + pc. Kan hem zelf komen halen.
Is het toetsenbord er bij?
Mvg

Min dat ik kan gaan is toch wel 450 eur ( persoonlijk is dit een eerlijke prijs ). PC bevindt zich werkelijk in zeer goede staat, en wordt ook volledig terug geinstalleerd voor eerste gebruik.

Scherm T220 is ook altijd een van de betere game schermen geweest. Toetsenbord en Razor Gamemuis is er niet bij voor deze prijs.

oxidoxic

Legacy Member
XeNiUs zei:
Min dat ik kan gaan is toch wel 450 eur ( persoonlijk is dit een eerlijke prijs ). PC bevindt zich werkelijk in zeer goede staat, en wordt ook volledig terug geinstalleerd voor eerste gebruik.

Scherm T220 is ook altijd een van de betere game schermen geweest. Toetsenbord en Razor Gamemuis is er niet bij voor deze prijs.

Ok, dit is goed voor mij. Je hebt geen extra toetsenbord meer die je erbij kan doen? mits meerprijs.
Mvg

XeNiUs

Legacy Member
oxidoxic zei:
Ok, dit is goed voor mij. Je hebt geen extra toetsenbord meer die je erbij kan doen? mits meerprijs.
Mvg

Ja mits meerprijs kan het toetsenbord en muis erbij ook wel verkocht worden.

Echter betreft het een gamemuis Razer die nu op nieuwprijs toch wel op 80 euro komen. Dus nieuwprijs aankoop van muis en toetsenbord kwam toch op 100 euro. Dus mits deftig bod, kan deze erbij wel verkocht worden.

Uiteindelijk is de complete setup wel een mooi gameopstelling.

oxidoxic

Legacy Member
XeNiUs zei:
Ja mits meerprijs kan het toetsenbord en muis erbij ook wel verkocht worden.

Echter betreft het een gamemuis Razer die nu op nieuwprijs toch wel op 80 euro komen. Dus nieuwprijs aankoop van muis en toetsenbord kwam toch op 100 euro. Dus mits deftig bod, kan deze erbij wel verkocht worden.

Uiteindelijk is de complete setup wel een mooi gameopstelling.

Ik heb alleen het toetsenbord nodig, zie privebericht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan