Archief - Game PC + 22 Inch Scherm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XeNiUs

Legacy Member
Wegens stopzetting hobby verkoop ik ook men pc ...

Alles betreft in zeer goede staat! Pc wordt ook bij verkoop helemaal leeg gemaakt voor de koper en wordt een frisse installatie van Windows gedaan. Natuurlijk gebeurt deze met de OEM licentie die bij deze PC hoort en blijft.

> Moederbord : Asus P5Q-PRO
> Chipset : Intel P45
> Processor : Intel Core 2 Duo E8500 @ 3166MHz
> Fysiek Geheugen : Kingston Hyper X 4096MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM )
> Videokaart : MSI ATI Radeon HD 4870 Series
> Harde Schijf : Western Digital WD5001AALS-00L3B2 ATA Device (500GB)
> DVD-Rom Station : Toshiba-Samsung CDDVDW SH-S223F
> Besturingssysteem : Windows (TM) Vista Home Premium Home Editie Media Center 6.00.6002 Service Pack 2 (64-bit)
> Coolermaster CM690
> Samsung LCD T220 22 inch

Richtprijs via prijschatting: 500 eur.

livegamer

Legacy Member
Prijs zonder scherm?
Indien goeie prijs kom ik er dit weekend wel achter, heb dringend een pc nodig.

Mvg

Dimi

XeNiUs

Legacy Member
livegamer zei:
Prijs zonder scherm?
Indien goeie prijs kom ik er dit weekend wel achter, heb dringend een pc nodig.

Mvg

Dimi

Prijs zonder scherm is 400 euro, wegens apart verkocht.

Voorkeur gaat nog altijd uit naar compleet pakket, pc wordt voor verkoop wel nog volledig geformateert.

XeNiUs

Legacy Member
Xuod zei:
hoeveel voor scherm apart?

Richtprijs voor scherm is 100 euro, echter gaat pakketverkoop van 500 euro voor alles in voorrang.

oxidoxic zei:
kan je er eens foto van uploaden?

Deze kan ik morgen voor je maken als dat goed is? Van het compleet systeem bedoel je vermoed ik?

oxidoxic

Legacy Member
Deze kan ik morgen voor je maken als dat goed is? Van het compleet systeem bedoel je vermoed ik?[/QUOTE]

Jip :)

XeNiUs

Legacy Member
oxidoxic zei:
Deze kan ik morgen voor je maken als dat goed is? Van het compleet systeem bedoel je vermoed ik?

Jip :)[/QUOTE]

Aub ...

pc1.jpg


pc2.jpg


Setup is wel zonder de Razor Deather Muis en Muismat en zonder geluidssysteem Logitech Z2300.

pctuning

Legacy Member
geen biedingen zie ik, bodje wagen 200 op pc zonder scherm of randapp///

Mauvliz

Legacy Member
heb je dozen en garantie van het scherm nog? ik heb wel interesse :)

XeNiUs

Legacy Member
hey69 zei:
75incl voor scherm

Veel te weinig ... not accepted.

Mauvliz zei:
heb je dozen en garantie van het scherm nog? ik heb wel interesse :)

Ik vermoed dat men ouders deze pas opgeruimd hebben. Echter is het scherm in perfecte staat, als nieuw. Kan hier zelf getest worden.

Echter wordt het scherm pas appart verkocht als er geinteresseerde is voor PC.

XeNiUs

Legacy Member
oxidoxic zei:
Ow ik zie het net onder de foto van niet :) sorry

Neen is inderdaad zonder, zou ook beetje onredelijk zijn ...

Is set van Logitech Z2300 van 130 euro. Samen met muis en toetsenbord op zich al 250 euro bij nieuwkoop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan