Archief - diverse agp videokaarten + 1x ati cpu koeler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hecticcc

Legacy Member
Wegens opruiming van reservestukken/noodonderdelen uit de loop der laatste jaren heb ik enkele agp grafische kaarten die de deur uitmogen wegens niet meer in gebruik. Ze werken nog prima (was telkens vervanging wegens upgrade en bijgehouden als backup) dus het zou zonde zijn ze weg te moeten gooien en misschien is hier iemand er nog iets mee:

-Alle vraagprijzen zijn richtprijs en exclusief verzending-



1 x Geforce 2 64mb - onbekend merk - vga & s-video out - 5€

1 x Geforce 9250 128mb - Tybotech - vga, s-video en dvi out - 8€
*aan de dvi-aansluiting ontbreekt 1 schroefje maar de connector hangt nog stevig vast aan het chassis*

1x Geforce 9550 256mb - Tybotech - vga, s-video en dvi out - 15€

Cpu koeler: ATI fxn nbt-k1011ad2dbvcb-001 2005/10/18 - nooit gebruikt : 5€

Alles samen: 25€

Ophalen kan in het Gentse, anders versturing op kosten van de koper.

Hecticcc

Legacy Member
Up!

Dit soort spul is blijkbaar al quasi antiek, niemand die er iets mee aan kan? Misschien te duur geprijsd?

Laat maar weten ;-)

svda

Legacy Member
1x Geforce 9550 256mb - Tybotech - vga, s-video en dvi out
10 euro incl verzending geboden

Hecticcc

Legacy Member
@ denzeezot:

de Geforce 9250 128mb - Tybotech - vga, s-video en dvi out is low profile *edit* passief gekoeld, geen fan, enkel heatsink*

@ svda:

bedoel je dat jij verzendingskost dekt? Zoja is jouw bod alvast genoteerd

denzeezot

Legacy Member
is het mogelijk van een foto ervan te krijgen want moet passen in een fujitsu siemens e600

svda

Legacy Member
jij bedoelt excl, ik bedoel 10 euro inclusief de verzendingskosten.

Hecticcc

Legacy Member
@ dezeezot:
http://img862.imageshack.us/img862/1619/imag0101k.jpg

@ svda: voor 10€ hou ik zelfs de helft niet over na verzendingskosten af te trekken, heb via pm bod voor 7.5€ gekregen van iemand die de kaart vandaag wil komen ophalen dus deze persoon (doby) heeft in mijn ogen momenteel hoogste bod. Beter bod mag altijd.

masterboy

Legacy Member
1x Geforce 9550 256mb - Tybotech - vga, s-video en dvi out.

10 euro, afgehaald.

Hecticcc

Legacy Member
De geforce 64 mb en de 9550 zijn verkocht, net opgehaald door doby.

masterboy

Legacy Member
Hecticcc zei:
De geforce 64 mb en de 9550 zijn verkocht, net opgehaald door doby.

Wat en wie is Doby?!
Waar staat zijn bod?
Er zijn wel regels op dit forum, lees deze a.u.b.

Hecticcc

Legacy Member
masterboy zei:
Wat en wie is Doby?!
Waar staat zijn bod?
Er zijn wel regels op dit forum, lees deze a.u.b.


Zie enkele posts terug, deze persoon had geboden via pm & dit heb ik hier dan vermeld, heeft zijn eerste bod verhoogd na jouw bod & kon er meteen omkomen, wat voor mij ok was. Waar ga ik dan in de fout?

Prior

Legacy Member
Hecticcc zei:
@ dezeezot:
http://img862.imageshack.us/img862/1619/imag0101k.jpg

@ svda: voor 10€ hou ik zelfs de helft niet over na verzendingskosten af te trekken, heb via pm bod voor 7.5€ gekregen van iemand die de kaart vandaag wil komen ophalen dus deze persoon (doby) heeft in mijn ogen momenteel hoogste bod. Beter bod mag altijd.

Verkopen via pm mag niet en is tegen de huisregels van het buy&sell forum. Bij deze wordt je bestraft met de gepaste infraction. Ik raad je sterk aan ook de regels door te nemen die op het buy&sell forum van kracht zijn. Dit kan je vinden op onderstaande url:

https://www.beyondgaming.be/archive...ijs-mag-niet-hoger-zijn-dan-nieuwprijs.641114

Masterboy is in dit geval wel de hoogste bieder, want doby staat hier niet tussen met zijn bod.

Hecticcc

Legacy Member
Ok, mijn schuld, sorry voor de chaos. Ondertussen de regels nog eens aandachtig gelezen en snap idd wat ik fout deed - ik dacht dat melding maken van een bod via pm ok was.
Voel me er wel een beetje ingeluisd door de uiteindelijke koper, deze persoon is hier blijkbaar al enkele jaren lid en zou beter moeten weten....

Ik heb trouwens ook nagelaten een einddatum op te geven; ik stel voor dit nog tot en met vrijdagavong 20:00u te laten lopen voor het enige resterende item - Geforce 9250

Prior

Legacy Member
Hecticcc zei:
Ok, mijn schuld, sorry voor de chaos. Ondertussen de regels nog eens aandachtig gelezen en snap idd wat ik fout deed - ik dacht dat melding maken van een bod via pm ok was.
Voel me er wel een beetje ingeluisd door de uiteindelijke koper, deze persoon is hier blijkbaar al enkele jaren lid en zou beter moeten weten....

Ik heb trouwens ook nagelaten een einddatum op te geven; ik stel voor dit nog tot en met vrijdagavong 20:00u te laten lopen voor het enige resterende item - Geforce 9250

De infraction is zowel voor jou als voor "doby" van kracht. Kopen of verkopen per pm wordt niet toegelaten.

MrO

Legacy Member
Is de Geforce 9550 nog beschikbaar?

Ik passeer bijna iedere weekdag in Gent St Pieters, kunnen we daar afspreken?

Indien wel, bied ik 10 euro.

Hecticcc

Legacy Member
MrO: pm gestuurd

Ter vervollediging voor thread en om infractions te vermijden:
Mag nog steeds aan 8€ exclusief verzendingskosten de deur uit. 10 mag ook natuurlijk ;-)

reavermaster

Legacy Member
bodje van 8e exclu/opgehaald op 9550 met 256MB geheugen ndien nog beschikbaar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan