Archief - Dell XPS M1730 te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

oxidoxic

Legacy Member
XanVandepitte zei:
Hier heb je een nieuwe laptop voor 579
als u kijkt dat de uwe anderhalf jaar oud is zou ik mijn prijs toch nog eens herzien.
Het is maar een hint om u te helpen bij de verkoop...
AS7551-P324G32MN | Product Model

Het enige wat aan deze beter is, is de harde schijf. Voor de rest is mijn laptop denk ik toch nog een stukje beter als deze. Maar toch bedankt.

MinM

Legacy Member
150€ is aan de lage kant maar een perfect bod zonder de info die u mij nog extra gegeven hebt door dat uw batterij in perfecte staat is veranderd dit uiteraard de prijs.


Bij een notebook altijd vermelden hoe de staat van batterij is... toch niet moeilijk.
Een batterij in perfecte staat doet uw prijs serieus stijgen. Nieuwe batterij kost makkelijk 99€.

@ die acer die is inderdaad niet te vergelijk maar de XPS van 649€ is STUK SNELLER EN ONDER GARANTIE. notebook is 250€ in meeneemwaarde waard zoals vermeld door iemand anders. notebook is 250 - 300 waard.

MinM

Legacy Member
oxidoxic zei:
een maand geleden stond dezelfde laptop op dit forum, toen werd er mij een waarde van 450-500 geadviseerd...
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-hardware.195/dell-xps-m1730-te-koopruil.782561

Echt erg dat dit van een mod komt. Deze mod moet echt dringend zijn kennis hardware bijschaven. 2 maand geleden heeft intel sandy bridge gelanceerd.
Zeer snelle CPU met gfx ingebouwd deze dx10.1 ondersteunen.
Door deze lancering zijn de core 2 duo's en quad EOL gegaan. Je hebt nog alleen vorige generatie I3&5 en I3&5 sandy bridge. Daarom dat mensen moeilijk doen over jouw prijs setting. Komt daar nog bij dat ik huidige XPS modellen ben gaan opzoeken qua prijs en dan zie je dat een veel sterker model uitgezonderd op reso(maar toch ook hoge HD reso) 100€ meer nieuw kost dan de jouwe.

Ik stel voor om zo snel mogelijk uw prijs te verlagen naar min 250 meeneem 300. Ik verwacht vanaf 14 juni +- 2 weken een prijzenoorlog op notebook-, htpc- & netbookmarkt. Amd lanceerd dan namelijk zijn Lliano Cpu's. Dit gaat de prijzen drukken. met introductie van sandy bridge zie je dat intel ook de strategie van AMD toepast namelijk bang for buck. Niet meer de super hoge prijzen als vroeger omdat intel toch de snelste is. Maar prijzen zoals AMD ze hanteerd. Al is dit laatste uiteraard speculatie.

vanic

Legacy Member
MinM zei:
Echt erg dat dit van een mod komt. Deze mod moet echt dringend zijn kennis hardware bijschaven.

aangezien jij zo'n kenner bent ... dan zal je ook wel weten ... dat de game serie van Dell nu eigenlijk Alienware is ;)
Alienware-laptops | Dell ...
en niet meer de XPS serie ( zoals voordien )

er zijn trouwens problemen met de Sandy bridge cpu's ( maar dit zul je ook wel weten ... als...)


maar er staat hier nu eigenlijk al genoeg offtopic ... de verkoper heeft een prijs in gedachten ... die jij absoluut niet wilt betalen

Gamer

Legacy Member
Graag enkel biedingen nog aub.

Ik heb dezelfde laptop (3 jaar oud) en heb deze week nog een extra 2 jaar garantie bijgenomen.

oxidoxic

Legacy Member
MinM zei:
Echt erg dat dit van een mod komt. Deze mod moet echt dringend zijn kennis hardware bijschaven. 2 maand geleden heeft intel sandy bridge gelanceerd.
Zeer snelle CPU met gfx ingebouwd deze dx10.1 ondersteunen.
Door deze lancering zijn de core 2 duo's en quad EOL gegaan. Je hebt nog alleen vorige generatie I3&5 en I3&5 sandy bridge. Daarom dat mensen moeilijk doen over jouw prijs setting. Komt daar nog bij dat ik huidige XPS modellen ben gaan opzoeken qua prijs en dan zie je dat een veel sterker model uitgezonderd op reso(maar toch ook hoge HD reso) 100€ meer nieuw kost dan de jouwe.

Ik stel voor om zo snel mogelijk uw prijs te verlagen naar min 250 meeneem 300. Ik verwacht vanaf 14 juni +- 2 weken een prijzenoorlog op notebook-, htpc- & netbookmarkt. Amd lanceerd dan namelijk zijn Lliano Cpu's. Dit gaat de prijzen drukken. met introductie van sandy bridge zie je dat intel ook de strategie van AMD toepast namelijk bang for buck. Niet meer de super hoge prijzen als vroeger omdat intel toch de snelste is. Maar prijzen zoals AMD ze hanteerd. Al is dit laatste uiteraard speculatie.

Het lijkt me vrij duidelijk dat se het niet overeen zullen komen over de prijs, verder discussiëren heeft dus geen zin :) Mvg

Hungry®

Legacy Member
mocht ik de extra cash van 500 euro NU hebben zou ik niet twijfelen, zit echter nog met projecten die later betaald worden.(lees volgende maanden). Komt nog bij...enige garantie....dat is een zwak punt.
Sukses verder met de verkoop.

brunk

Legacy Member
aangezien dit een markt van vraag en aanbod is kan je ervoor kiezen je prijs van 500€ te behouden.
Als ik persoonlijk in jou plaats was zou ik ook niet ingaan op biedingen van 250€, da's belachelijk. en zeker als ze zo respectloos als minm reageren.

Indien je 'm niet verkocht krijgt zou ik er gewoon zelf nog even meer doorwerken en later nog eens proberen :)

edit: minm als je niet van plan bent een compromis te sluiten stel ik voor dat je gewoon je bod doet en het erbij laat

oxidoxic

Legacy Member
Hungry® zei:
mocht ik de extra cash van 500 euro NU hebben zou ik niet twijfelen, zit echter nog met projecten die later betaald worden.(lees volgende maanden). Komt nog bij...enige garantie....dat is een zwak punt.
Sukses verder met de verkoop.

Als je wilt hou ik hem opzij voor je... Ik heb het geld toch niet dringend nodig.
Mvg

oxidoxic

Legacy Member
brunk zei:
aangezien dit een markt van vraag en aanbod is kan je ervoor kiezen je prijs van 500€ te behouden.
Als ik persoonlijk in jou plaats was zou ik ook niet ingaan op biedingen van 250€, da's belachelijk. en zeker als ze zo respectloos als minm reageren.

Indien je 'm niet verkocht krijgt zou ik er gewoon zelf nog even meer doorwerken en later nog eens proberen :)

edit: minm als je niet van plan bent een compromis te sluiten stel ik voor dat je gewoon je bod doet en het erbij laat

Volledig akkoord :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan