ns_ripper
Legacy Member
Je was verwittigd. Negatieve itrader toegevoegd.
ns_ripper zei:Ik wacht nog tot vanavond 21h. Als ik tegen dan niet weet of de koop kan doorgaan, ken je het logische gevolg ...
Men laatste bericht van deze voormiddag en dat van daarnet blijft onbeantwoord hoewel je hier was ...