Archief - defecte medion laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stocky

Legacy Member
hoi ik heb een medion md 96640 waar van de vga kaart kapot is
scherm blijft zwart en soms krijg ik half wit/half zwart beeld
in het begin kreeg ik verticale strepen van ongeveer 5mm breed over heel het scherm,hij boot nog je hoort zelfs het begin geluid van windows.
link:MEDION® AKOYA® MD 96640 Premium
ik sluit af op 2 mei om 22.00 uur
verzenden enkel met kiala komt er 4 euro bij,medion laptop tas is er ook bij

groetjes

FluX#

Legacy Member
heb hetzelfde probleem gehad..maar mijne viel toen nog onder garantie ^^
kreeg em trug gestuurd deed em weer hetzelfde => toenn hebben ze nieuwe VGA derin gestoken.

was leuke laptop, succes met verkoop

Pils123

Legacy Member
leg hem eens een dag in uw bed met lakens erboven
ken enkelen die zo hem hebben kunnen maken

ns_ripper

Legacy Member
90 euro

Sent from my HTC Magic using Tapatalk

edit:

@stocky:

Als mijn bod het hoogste blijft, is het dan mogelijk om rond 22h af te sluiten? t'is dat ik mijn bod deze nacht om 1:27h geplaatst had en dan is het om 6h s'morgens nogal pijnlijk om op te staan. ^_^

stocky

Legacy Member
mmm heb een erg aanlokkelijk aanbod gekregen in mijn vriendenkring om de laptop te wisselen tegen een ppi auto versterker,wat zijn de forum regels hierover?
als het niet tegen de regels is verkies ik hem te ruilen tegen de versterker

groetjes

Cyaankali

Legacy Member
Beste stocky,

Dat is weldegelijk wel tegen de regels want je hebt er geen melding van gemaakt bij het aanmaken van je thread dat er eventueel ook interesse was vanuit je vriendenkring.

Het desbetreffende item is zoals het er nu naar uitziet voor ns_ripper.

stocky zei:
mmm heb een erg aanlokkelijk aanbod gekregen in mijn vriendenkring om de laptop te wisselen tegen een ppi auto versterker,wat zijn de forum regels hierover?
als het niet tegen de regels is verkies ik hem te ruilen tegen de versterker

groetjes

ns_ripper

Legacy Member
En nu?

Sent from my HTC Magic using Tapatalk

edit:
Ik wacht nog tot vanavond 21h. Als ik tegen dan niet weet of de koop kan doorgaan, ken je het logische gevolg ...
Men laatste bericht van deze voormiddag en dat van daarnet blijft onbeantwoord hoewel je hier was ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan