on4gin
Legacy Member
Weet niet of ik moet geloven in de 200°Shad0w_Blast zei:Heb je al eens geprobeerd om de gpu te bakken?
Mocht ik reserve stukken kunnen vinden zou ik mij wagen aan het zelf repareren.
@vanrumst leads...
Kans is groot dat ik sluit zaterdag en het kan eventueel zondag afgehaald worden (na afspraak )omdat ik zaterdag bezet ben. Ik laat dit vanavond of zaterdag weten.