Archief - Defecte GX-700 MSI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

on4gin

Legacy Member
Heb hier een een laptop waarvan niets op display komt.
Net voordat die volledig uitviel kwamen er diverse strepen in het scherm.

Hierbij heeft onze poes ook even de toetsen willen herplaatsen en zijn er 2 toesten die niet in orde zijn, zie foto:
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Wie geeft hiervoor nog een prijsje?

Featureset
CPU: Intel Core2Duo T7500 2,2GHz
Geheugen: 2x 1024MB PC2-5300 667MHz
Harde schijf: Seagate, 120GB S-ATA 7200RPM
Videokaart: nVidia Geforce 8600M GT 512MB
Beeldscherm: 17 WSXGA+ (1680 x 1050)
Draadloos: Internal W-LAN 4965AGN 802.11a/g/n/ Bluetooth 2.0
- 1GB TurboMemory
- Internal 1.3M Webcam
- 8* DVD-SuperMulti Drive/
- 4-in-1 Card Reader (MMC/ SD/ MS/ MS Pro)
- HDMI-poort
- Volledig Numpad
- Li-Ion 9 cells: 7200mAh
Driver-CD/DVD

on4gin

Legacy Member
Heb geen idee momenteel, staat er 5 min op!
Laat jullie reacties kennen...
Ik stel voor dat er voorlopig een bod wordt uitgebracht.
Naargelang de reacties, plaats ik dan wel eventueel een meeneemprijs....

Veriac

Legacy Member
Meeneem aub? Want veel hoger zal ik alle sinds niet gaan voor een defecte laptop.

on4gin

Legacy Member
Afsluitdatum en meeneem wordt wel tijdig gepost.
Voor de techneuten weet je ook wel dat je mss wel goeie zaak doet, dus comments zoals veel hoger ga ik niet hoeft niet. Hij heeft er 1500 gekost.....en ik verlang er geen honderden euros van en ook geen centiemen....juist de prijs die het nog waard is.

Graag info of je voor afhaal - verzending kiest.
Ikzelf geef voorkeur aan afhaling dus bij gelijk bod komt afhaal op 1

Veriac

Legacy Member
on4gin zei:
Afsluitdatum en meeneem wordt wel tijdig gepost.
Voor de techneuten weet je ook wel dat je mss wel goeie zaak doet, dus comments zoals veel hoger ga ik niet hoeft niet. Hij heeft er 1500 gekost.....en ik verlang er geen honderden euros van en ook geen centiemen....juist de prijs die het nog waard is.

Graag info of je voor afhaal - verzending kiest.
Ikzelf geef voorkeur aan afhaling dus bij gelijk bod komt afhaal op 1

Oké, geen enkel probleem.
(btw techneut of niet, er hangt altijd risico + eventuele kosten aan vast)

kenaney

Legacy Member
het laptop start toch op he? want alsk uw tweede zin hier goed lees versta ik dat ie niet opstart.

Als het laptop niet eens opstart is het een ander zaak, beetje te riskant voor mijn kant en men bod vervalt dan.

on4gin

Legacy Member
@kenaney
Net voordat die volledig uitviel kwamen er diverse strepen in het scherm

hiermee bedoelde ik de video dus niet de laptop!

Trouwens als er geldige abnormaalheden zijn bij ophaling mag je afzien van de koop!
De koper mag hem eerst eens checken. Geeft dat wat meer vertrouwen?
Ben niet moeilijk hoor, maar probeer gewoon nog een centje te rapen uit mijn dure aankoop ...en wat werk te geven aan een knutselaar.

kenaney

Legacy Member
on4gin zei:
@kenaney


hiermee bedoelde ik de video dus niet de laptop!

Trouwens als er geldige abnormaalheden zijn bij ophaling mag je afzien van de koop!
De koper mag hem eerst eens checken. Geeft dat wat meer vertrouwen?
Ben niet moeilijk hoor, maar probeer gewoon nog een centje te rapen uit mijn dure aankoop ...en wat werk te geven aan een knutselaar.

ok bedankt en dus men bod blijft geldig dan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan