Sonina
Legacy Member
Anjooh zei:Het gaat er niet over wat jij of ik wel of niet leuk vinden, het gaat erover dat de regels gewoon moeten gevolgd worden.
Allee, een voorbeeld :
Je biedt samen met iemand op een GSM en je start aan een bod van 100 euro.
Jullie overbieden elkaar en op een bepaald ogenblik geeft iemand op. Er staat 150 euro op het bord. Het is hem dat bedrag niet meer waard. Dat betekent toch niet dat die GSM buiten gaat voor 100 euro omdat iemand zich terugtrekt uit het bieden. dan gaat die voor 150 euro buiten, of voor 145 euro aan de tweede in lijn (in de veronderstelling dat er per 5 euro werd opgeboden).
Opgelet, dit is dus wat hier gebeurde hé.
En nogmaals, dat noteren heeft er niks mee te maken, als je een genoteerd bod overbiedt binnen een geldige termijn is uw bod automatisch geldig.
De verkoper hoeft hierbij niet te melden dat het genoteerd is.
Dat bod is automatisch genoteerd.
zie regel 4 : bieden is kopen.
Wel eigenlijk is jouw voorbeeld niet wat er hier gebeurde. De ander bieder had totaal geen interesse meer in deze laptop, ook niet voor X aantal euro wegens verkeerd gelezen. Door zijn ' fout ' ben ik blijven bieden en dit was achteraf gewoon niet nodig geweest.
Daarom dat die 130 van mij en al de rest wat er geboden was door mij ook verwijderd is geweest.
