Archief - cpu, mobo, ram, fans

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oli4V

Legacy Member
Oi,

Onlangs was ik op zoek naar een S775 bord voor een 2e pctje, en nu zit ik er hier met 3, 1 in de hoofdpc en 2 voor de 2e pc, dus eentje daarvan gaat weg, de oudste en nog wat meuk uiteraard.

Alle prijzen exlcusief verzenden !, verzending enkel met post, aangezien ik geen kiala meer in mijn buurt heb, afhalen kan ook uiteraard.


1. Asus P5B deluxe Wifi/Ap
Top P965 bordje, vandaag getest etc...
Reden: P5Q deluxe komt morgen/maandag aan.
Doos aanwezig, ik doe er nog een paar satakabels in, drivercd had ik vandaag in m'n handen geloof ik, maar plots niet meer te bespeuren, maar voor W7 drivers moet je sowieso naar de asus site "crossen".
Min: €30
Mee: €40

2. 1 GB Kingston pc6400 KVR8002N5/1G 1.8v
latje van 1GB, extra laag ram.
Min: €10
Mee: €12 excl

3. Intel Core 2 Duo E6600
Spreekt voor zich?
(sidenote: kan zijn dat deze nog verandert in een E6300 omdat ik deze nog ga aanbieden aan mijn nonkel.
(komt met een OC koeler, pushpins zijn eruit, ik lever een bevestigingssysteem mee met boutjes ;)
ik heb niet echt een idee wat deze kan qua oc-en, ik vermoed dat 3.6Ghz wel in de lijn van het mogelijke ligt.
Min: € 45
Mee: €55

4. 4x1GB Crucial Ballistix Tracer PC8500 Single sided
- Reden verkoop = Mijn moederbord vind deze latjes niet echt lekker, denk dat ze op een DFI oid beter tot hun recht komen
- volledig werkend, zitten atm te draaien op die setup met die P5B Deluxe
- HEbben ook graag een hogere spanning a là 2.2v, ook al staat er 2.0v op, maar hangt ook een beetje van moederbord tot moederbord af.
Min: €55 (voor de 4 latten)
Mee: €65 (voor de 4)
=> per 2 kopen gaat ook, snij hiervoor de prijs in 2
Edit: Atm klokken ze goed icm met die P5B deluxe die hier ook te koop staat, dus als ze dat ook op die P5Q deluxe van maandag/dinsdag doen dan gaan deze niet de verkoop in

5. 2x papst F4412GL fans
- 2 120mm fans van papst ;)
- niet zo superveel gebruikt
Vast: € 10

6. 5x Lian li fan uit lian li cases, ongebruikt. (120mm)
€ 15


Dat was het, happy bidding.
Ruilen mag ook nog altijd.
ik zoek onder andere nog een 4GB dominator setje van corsair, dat zal mijn mobotje wel lusten denk ik :)

reavermaster

Legacy Member
2. 1 GB Kingston pc6400 KVR8002N5/1G 1.8v
latje van 1GB, extra laag ram

10e exclu

Oli4V

Legacy Member
reavermaster zei:
2. 1 GB Kingston pc6400 KVR8002N5/1G 1.8v
latje van 1GB, extra laag ram

10e exclu

Genoteerd !

o, ik zit vanaf donderdag wel met examens, dus ik zal enkel op vrijdag/zaterdagen kunnen mijn draad bekijken en dingen versturen.

P5B deluxe kan dan normaal pas weg vanaf dinsdag ten vroegste, zal wel vrijdag worden eer hij kan verzonden worden als er op geboden is ;)

Oli4V

Legacy Member
IceMaN.* zei:
wat voor 'OC' koeler zit er bij die E6600?


staat der oc, twas blijkbaar echt laat?

't is zo'n ocz geval, ik zou begot de naam ni weten aangezien dat mijn laatste luchtkoeleraankoop al van 2j geleden dateerd en ik bijna 2j waterkoel, maar 'k zal eens kijken hoe ge die met boutjes vastzet


pallie42 zei:
Intel Core 2 Duo E6600 45 Excl
genoteerd, is wel met dieje koeler, of zonder koeler?

koeler gevonden, 's blijkbaar dieje vanquisher

vanquisher_frontBIG.jpg

pallie42

Legacy Member
Oli4V zei:
staat der oc, twas blijkbaar echt laat?

't is zo'n ocz geval, ik zou begot de naam ni weten aangezien dat mijn laatste luchtkoeleraankoop al van 2j geleden dateerd en ik bijna 2j waterkoel, maar 'k zal eens kijken hoe ge die met boutjes vastzet



genoteerd, is wel met dieje koeler, of zonder koeler?

koeler gevonden, 's blijkbaar dieje vanquisher

vanquisher_frontBIG.jpg

met koeler :niceone:

Oli4V

Legacy Member
Pandekip zei:
enkel €30 op 1 noted, aangezien de volgende quote, voor afhandeling is het nog even wachten tot die P5Q deluxe uit NL aankomt, zal maandag of dinsdag zijn., maar ja je kan nog altijd overboden worden

pallie42 zei:
meeneem op cpu + cooler
Genoteerd ! zie straks pm voor afhandeling, ik ga dan even mijn E6750 op het bord prikken.

Freakydemon

Legacy Member
wat is de maximum bus snelheid die je gehaald hebt met die p5b deluxe?

Oli4V

Legacy Member
Freakydemon zei:
wat is de maximum bus snelheid die je gehaald hebt met die p5b deluxe?

463Mhz bootte zonder problemen, maar was niet uber stabiel 451Mhz heeft hij echter geen problemen mee om stabiel te draaien ;)

Oli4V

Legacy Member
P5B deluxe kan ik donderdag uitbouwen en versturen voor de snelle jongens, bij deze dus een upje

@Reavermaster, gelieve uw pm's te checken, heb u ne pm gestuurd ivm met die ramlat ;)

svda

Legacy Member
Als het ram voor 2 euro kan verzonden worden, heb ik er de meeneemprijs voor over van 12 euro excl.

Oli4V

Legacy Member
svda zei:
Als het ram voor 2 euro kan verzonden worden, heb ik er de meeneemprijs voor over van 12 euro excl.
Ram is weg naar reavermaster, ik had hem een tijd ervoren al een pm gestuurd.

successor zei:
2x papst F4412GL fans
5x Lian li fan 120mm

€20 excl.
Genoteerd, en u krijgt direct pm, ik zal ze donderdag gaan posten.

voor degenen die het niet weten, cpu's zoals een Q9550 Bollen prima op die P5B deluxe, dankzij de laatste bios.

En de ballistix gaan ook naar pallie

Oli4V

Legacy Member
Upje

Enkel nog de P5B Deluxe waar het minimumbod behaald is

- Successor, jij heb je pm gekregen, zou je daar tegen morgen op kunnen antwoorden ivm met je adres enzo zodat ik morgen/vrijdag alles kan gaan verzenden ;)

edit: ik zoek nog
XFX HD 4870 512 of 1GB, omdat die 'n zwart pcb heeft en in de uitvoering hieronder ivm met compatibiliteit van fullcoverwaterblocks, dus, stock pcb ! ik kan ruilen met een HIS HD4870 zonder iets bij (enkel dvi=>d-sub)
OF een andere HD4870 1GB met rood stock PCB

942334-a.jpg

Oli4V

Legacy Member
InsaneBoy zei:
Indien p5b deluxe nog te koop is: 40€ - meeneemprijs

Alles is reeds verkocht en verzonden enkel pallie moet nog om de cpu en de ballistix komen, maar hij heeft reeds betaald en de betaling is binnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan