Oli4V
Legacy Member
Oi,
Onlangs was ik op zoek naar een S775 bord voor een 2e pctje, en nu zit ik er hier met 3, 1 in de hoofdpc en 2 voor de 2e pc, dus eentje daarvan gaat weg, de oudste en nog wat meuk uiteraard.
Alle prijzen exlcusief verzenden !, verzending enkel met post, aangezien ik geen kiala meer in mijn buurt heb, afhalen kan ook uiteraard.
1. Asus P5B deluxe Wifi/Ap
Top P965 bordje, vandaag getest etc...
Reden: P5Q deluxe komt morgen/maandag aan.
Doos aanwezig, ik doe er nog een paar satakabels in, drivercd had ik vandaag in m'n handen geloof ik, maar plots niet meer te bespeuren, maar voor W7 drivers moet je sowieso naar de asus site "crossen".
Min: €30
Mee: €40
2. 1 GB Kingston pc6400 KVR8002N5/1G 1.8v
latje van 1GB, extra laag ram.
Min: €10
Mee: €12 excl
3. Intel Core 2 Duo E6600
Spreekt voor zich?
(sidenote: kan zijn dat deze nog verandert in een E6300 omdat ik deze nog ga aanbieden aan mijn nonkel.
(komt met een OC koeler, pushpins zijn eruit, ik lever een bevestigingssysteem mee met boutjes
ik heb niet echt een idee wat deze kan qua oc-en, ik vermoed dat 3.6Ghz wel in de lijn van het mogelijke ligt.
Min: € 45
Mee: €55
4. 4x1GB Crucial Ballistix Tracer PC8500 Single sided
- Reden verkoop = Mijn moederbord vind deze latjes niet echt lekker, denk dat ze op een DFI oid beter tot hun recht komen
- volledig werkend, zitten atm te draaien op die setup met die P5B Deluxe
- HEbben ook graag een hogere spanning a là 2.2v, ook al staat er 2.0v op, maar hangt ook een beetje van moederbord tot moederbord af.
Min: €55 (voor de 4 latten)
Mee: €65 (voor de 4)
=> per 2 kopen gaat ook, snij hiervoor de prijs in 2
Edit: Atm klokken ze goed icm met die P5B deluxe die hier ook te koop staat, dus als ze dat ook op die P5Q deluxe van maandag/dinsdag doen dan gaan deze niet de verkoop in
5. 2x papst F4412GL fans
- 2 120mm fans van papst
- niet zo superveel gebruikt
Vast: € 10
6. 5x Lian li fan uit lian li cases, ongebruikt. (120mm)
€ 15
Dat was het, happy bidding.
Ruilen mag ook nog altijd.
ik zoek onder andere nog een 4GB dominator setje van corsair, dat zal mijn mobotje wel lusten denk ik
Onlangs was ik op zoek naar een S775 bord voor een 2e pctje, en nu zit ik er hier met 3, 1 in de hoofdpc en 2 voor de 2e pc, dus eentje daarvan gaat weg, de oudste en nog wat meuk uiteraard.
Alle prijzen exlcusief verzenden !, verzending enkel met post, aangezien ik geen kiala meer in mijn buurt heb, afhalen kan ook uiteraard.
1. Asus P5B deluxe Wifi/Ap
Top P965 bordje, vandaag getest etc...
Reden: P5Q deluxe komt morgen/maandag aan.
Doos aanwezig, ik doe er nog een paar satakabels in, drivercd had ik vandaag in m'n handen geloof ik, maar plots niet meer te bespeuren, maar voor W7 drivers moet je sowieso naar de asus site "crossen".
Min: €30
Mee: €40
2. 1 GB Kingston pc6400 KVR8002N5/1G 1.8v
latje van 1GB, extra laag ram.
Min: €10
Mee: €12 excl
3. Intel Core 2 Duo E6600
Spreekt voor zich?
(sidenote: kan zijn dat deze nog verandert in een E6300 omdat ik deze nog ga aanbieden aan mijn nonkel.
(komt met een OC koeler, pushpins zijn eruit, ik lever een bevestigingssysteem mee met boutjes

ik heb niet echt een idee wat deze kan qua oc-en, ik vermoed dat 3.6Ghz wel in de lijn van het mogelijke ligt.
Min: € 45
Mee: €55
4. 4x1GB Crucial Ballistix Tracer PC8500 Single sided
- Reden verkoop = Mijn moederbord vind deze latjes niet echt lekker, denk dat ze op een DFI oid beter tot hun recht komen
- volledig werkend, zitten atm te draaien op die setup met die P5B Deluxe
- HEbben ook graag een hogere spanning a là 2.2v, ook al staat er 2.0v op, maar hangt ook een beetje van moederbord tot moederbord af.
Min: €55 (voor de 4 latten)
Mee: €65 (voor de 4)
=> per 2 kopen gaat ook, snij hiervoor de prijs in 2
Edit: Atm klokken ze goed icm met die P5B deluxe die hier ook te koop staat, dus als ze dat ook op die P5Q deluxe van maandag/dinsdag doen dan gaan deze niet de verkoop in
5. 2x papst F4412GL fans
- 2 120mm fans van papst

- niet zo superveel gebruikt
Vast: € 10
6. 5x Lian li fan uit lian li cases, ongebruikt. (120mm)
€ 15
Dat was het, happy bidding.
Ruilen mag ook nog altijd.
ik zoek onder andere nog een 4GB dominator setje van corsair, dat zal mijn mobotje wel lusten denk ik
