DeAdRiDeR
Legacy Member
TeddySo zei:ik speel MW2, Hero online, Allods Online, Grid, NFS, GTR2 allemaal op full settings op een reso van 1400x900.
andere spelen speel ik ook wel, maar niet op full. maar ook niet op low settings.
met mijn graka is niets mis voor een gewone gamer zoals ik![]()
Met deze kaart speel je wel alles makkelijk op maximum en op een resolutie van
1920 x 1080 ....