Archief - Club 3D HD5970

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeAdRiDeR

Legacy Member
Geachte heren,

Bij deze verkoop ik dus mijn Club 3D ATI HD 5970 2GB DDR5.

Deze is nog inclusief winkelgarantie. van 6maand volgens de aankoopfactuur.

Deze word te koop aangeboden tegen een prijs van €300 en is af te halen.
(liefst niet via koerierdienst)

De eventuele 2de oplossing voor deze kaart is je betaald €310 en dan kom ik deze eventueel zelf thuis leveren.


De reden dat ik deze kaart verkoop is dat ik heel recentelijk (gisteren) een geforce GTX 590 heb aangekocht.

Ik probeer deze thread zo nauw als mogelijk op te volgen maar kan soms heel effe duren door het werk.

Foto hiervan kan je terugvinden op volgende link:

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting


Met vriendelijke groeten,

DeadRider

DeAdRiDeR

Legacy Member
Eventuele tips zijn altijd welkom prijs die ik hier vraag komt +/- overeen met de geschatte waarde in het andere subforum

TeddySo

Legacy Member
ik denk dat er weinig intresse is omdat dit geen prijs/kwaliteit kaartje is...

voor de helf van dat geld koop ik een nieuwe kaart, die evenwaardig is om te gamen.
ikzelf draai al m'n games nog full settings met een 9800GT

Greetz

wes82

Legacy Member
TeddySo zei:
120€ exc, om het een beetje op te trekken.

springingrabbit zei:
100 euro exclusief. als je er dan toch vanaf wilt.

Er staat een 5970 en geen 5870.

TeddySo zei:
ikzelf draai al m'n games nog full settings met een 9800GT

:offtopic: Ofwel speel je games van 5 jaar geleden of je speelt op een resolutie die niet hoger is dan 1024 X 786.

BETA911

Legacy Member
De prijs is ook wel hoog voor deze kaart. Heb al een HD6990 gezien voor 300 euro tweedehands.
In elk geval: 175 euro exclusief.

DeAdRiDeR

Legacy Member
Ja de prijs die ik hier vroeg was de geschatte prijs geplaatst in een subforum van deze site.

Kaart is dan ook nog onder garantie en in perfecte staat heb deze zelf kleine 3 maand gebruikt vandaar dat de prijs iets hoger gezet was ;-)

ik hou de € 180 van gryptic al effe in gedachte en kga nog heel even afwachten.

BETA911

Legacy Member
Dan voor mij 200 euro, als er nog garantie op is zoals je zegt :) .

steve shit

Legacy Member
laat aub eens een afsluit tijd weten als je kan. Eventueel ook wel interesse.

TeddySo

Legacy Member
wes82 zei:
Er staat een 5970 en geen 5870.



:offtopic: Ofwel speel je games van 5 jaar geleden of je speelt op een resolutie die niet hoger is dan 1024 X 786.

ik speel MW2, Hero online, Allods Online, Grid, NFS, GTR2 allemaal op full settings op een reso van 1400x900.

andere spelen speel ik ook wel, maar niet op full. maar ook niet op low settings.
met mijn graka is niets mis voor een gewone gamer zoals ik :)

DeAdRiDeR

Legacy Member
Ik wil eventueel wel donderdag afsluiten indien het finale bod mij goed aanstaat.
Ik wil de kaart ook gerust zelf effe brengen. Foto van de kaart is bij mij thuis genomen en zou graag een minimum van ong. €250 halen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan