Tom the batu
Legacy Member
Sjoepap zei:hey Tom,
Kan je even bevestigen dat je kaar niet defect is? Heb je beide stoomconnectors aangesloten? En toch nog krijg je een foutmelding in Windows?
Ja, ja en ja.
Er is ook nog altijd de waarborg op m'n kaart dus moest ze defect geweest zijn had ik ze al terug gestuurd.