jimsken zei:
Bod van 180€. Kan je aub eens checken 0.3 of 1.3 MP camera?
Doos van toestel is er nog. Het is een 0.3 megapixel.
Factuur vind ik helaas niet meer. Kan er via de serienummers/ barcodes op
doos of toestel niet op de garantie terugvallen? (zelf geen verstand van)
Bod noteer ik, voor €200 is toestel direct verkocht.
Hoesje erbij kostte AL €30.