Archief - ASUS Eee PC 1005HA wit Nieuwstaat!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
Aankoopdatum: September 2010
Factuur aan het opzoeken
Nieuwprijs: +- €300(actueel)
Richtprijs: +- €250(Bespreekbaar!!!)

Richtprijs is een richtprijs en kan besproken worden.
Tevens is het toegestaan een bod uit te brengen
(welliswaar niet bindend tot ik bevestig)


- Toestel uitermate weinig gebruikt (amper)
- Toestel zonder enige schrammetje (nieuwstaat)
- met bijhorende draagtas "zeroshock"


Beschrijving beknopt:

* Genuine Windows® 7 Starter
* Intel® Atom™ N280/ N270
* Enjoy long-day-computing with 10.5 hours* battery life
* Capacious Storage space as 250GB HDD and 500GB ASUS WebStorage (Windows 7 only)* complimentary online Eee Storage
* Easy Mobile Connectivity with built-in 802.11n* and Bluetooth V2.1*


Uitgebreid: ASUSTeK Computer Inc. - Eee- ASUS Eee PC 1005HA (Seashell)


Foto van toestel en draagtas mogelijk!! toestel is nieuwstaat zonder enige
krassen of andere slijtage. geen foto omdat ik mijn toestel hier niet bij me heb

M_K_

Legacy Member
verzending mogelijk?
nog garantie en hoelang?
en waar moet ik hier voor zijn?
het is toch het model met 10.5 uur batterij, want op website staan ook andere

alvast 140 eur onder voorbehoud van deze vragen

jimsken

Legacy Member
toevallig al eens geskyped met dit toestel? 0.3 of 1.3 MP webcam?

XYRIS

Legacy Member
jimsken zei:
toevallig al eens geskyped met dit toestel? 0.3 of 1.3 MP webcam?

neen, zoals gezegd amper gebruikt

M_K_ zei:
verzending mogelijk?
nog garantie en hoelang?
en waar moet ik hier voor zijn?
het is toch het model met 10.5 uur batterij, want op website staan ook andere

alvast 140 eur onder voorbehoud van deze vragen

bod verworpen, verzending mogelijk en factuur nog aant zoeken
je met 10u5 batterij

jimsken

Legacy Member
Bod van 180€. Kan je aub eens checken 0.3 of 1.3 MP camera?

XYRIS

Legacy Member
jimsken zei:
Bod van 180€. Kan je aub eens checken 0.3 of 1.3 MP camera?

Doos van toestel is er nog. Het is een 0.3 megapixel.
Factuur vind ik helaas niet meer. Kan er via de serienummers/ barcodes op
doos of toestel niet op de garantie terugvallen? (zelf geen verstand van)


Bod noteer ik, voor €200 is toestel direct verkocht.
Hoesje erbij kostte AL €30.

jimsken

Legacy Member
Ok, bevestiging bod onder voorwaarde dat factuur/garantie aanwezig is.
Wanneer sluit je af?

jimsken

Legacy Member
Zou garantie misschien ook gewoon via serienummer verlopen? Heb je het aankoopbewijs nodig?

ev1ltje

Legacy Member
Als je indertijds een factuur gevraagd hebt, kun je altijd terugbellen naar de winkel en een duplicaat aanvragen. Winkels zijn wettelijk verplicht je dat te kunnen verschaffen ;)

Free up.

jimsken

Legacy Member
ev1ltje zei:
Als je indertijds een factuur gevraagd hebt, kun je altijd terugbellen naar de winkel en een duplicaat aanvragen. Winkels zijn wettelijk verplicht je dat te kunnen verschaffen ;)

Free up.

@ TS: Kan je dit eens checken dan aub?

XYRIS

Legacy Member
jimsken zei:
Zou garantie misschien ook gewoon via serienummer verlopen? Heb je het aankoopbewijs nodig?

Dit vroeg ik mij ook al af 2 replies terug... denk da
garantie via serienummer ook moet lukken. Eens kijken op
website van asus?

FlameDB

Legacy Member
onderschat nu toch niet de belangrijkheid van aanwezigheid van garantie/factuur... Moest ik van jou zijn zou ik toch eens bellen, kan de verkoopprijs toch stuk beïnvloeden.

free up

XYRIS

Legacy Member
Da_GoDoFuNReaL zei:
onderschat nu toch niet de belangrijkheid van aanwezigheid van garantie/factuur... Moest ik van jou zijn zou ik toch eens bellen, kan de verkoopprijs toch stuk beïnvloeden.

free up

jimsken zei:
Bod 180€ blijft geldig... wanneer sluit je af?


Vraagprijs,richtprijs,meeneemprijs = €200

foto's kan ik mailen...

jimsken

Legacy Member
jimsken zei:
Bod van 180€.

XYRIS zei:
Bod noteer ik, voor €200 is toestel direct verkocht.
Hoesje erbij kostte AL €30.

Ik blijf bij mijn genoteerd bod van 180€. Als je de moeite niet kan opbrengen om eens te checken op de plaats van aankoop of er een nieuw garantiebewijs kan opgestuurd worden, of op z'n minst daar gevraagd of garantie gewoon via serienummer kan (ik heb gezocht online, maar vind het niet meteen) wil ik ook niet hoger gaan.

Wanneer sluit je af aub? Dit is nu al de derde keer dat ik het vraag :)

Iphigeneia

Legacy Member
jimsken zei:
Wanneer sluit je af aub? Dit is nu al de derde keer dat ik het vraag :)

Beste,

U heeft al gewonnen volgens de regels:

8.) Bieden kan enkel tot een vast afsluituur. Als verkoper is men vrij deze regel 'aan te passen'. Dit wil zeggen, de bieding laten lopen tot 24u na het laatste bod, ...of iets dergelijks. Indien hier niets over vermeld wordt is het tot dat uur en geen seconde later meer. Het afsluituur is max 7 dagen na het laatste, hoogste, geldige bod.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan