Archief - 8" ANDROID 2.3 / SAMSUNG S5PV210 TABLET PC VANAF € 135

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

retspan

Legacy Member
Techie zei:
Zou je mij kunnen vertellen hoe het met de kwaliteit van het beeld zit ? (niet het scherm zelf dus, maar echt de beeldkwaliteit) :)
De beeldkwaliteit en vooral de kleurweergave zijn gewoon echt heel goed. Maar don't take my word for it, dit wordt ook genoemd in diverse (video) reviews voor deze familie van tablets (zoektermen AiShuo A815, A816, A818, MID816, S5PV210 8 inch).

brunk zei:
Net zoals het eerdere bod van € 115 helaas wat te weinig, wil noteren vanaf € 129.

1213

Legacy Member
Yo, net eens gechecked
inderdaad 10" tableten gaan ook maar 4 à 5uur mee en zijn volgend gebruikers :te lomp
laadt deze op via usb?

Als je me ergens kan tonen dat honeycomb (android 3) erop zal werken,
ben ik terug in de running
ttz : 129€ afgehaald dus.

whitestars

Legacy Member
mss een vreemde vraag omdat ik nog niet heb geboden maar wanneer sluit je af? kwestie dat ik nog wat aan het twijfelen ben en dan heb ik meteen een deadline :P

retspan

Legacy Member
1213 zei:
Yo, net eens gechecked
inderdaad 10" tableten gaan ook maar 4 à 5uur mee en zijn volgend gebruikers :te lomp
laadt deze op via usb?

Als je me ergens kan tonen dat honeycomb (android 3) erop zal werken,
ben ik terug in de running
ttz : 129€ afgehaald dus.

Je eerste vraag werd al gesteld, het antwoord is 'ja - of via de lader'.

Zelfs Samsung kon me geen garantie van upgrade naar 2.3 and beyond geven toen ik een Galaxy S kocht en de fabrikant is er zeker mee bezig, dit is één van de best verkopende series van OEM brand tablets ter wereld. Als je wat zoekt zal je zien dat deze hardware ruimschoots volstaat voor de volgende versie(s) van android, de doorontwikkeling wordt vooral gestaakt bij tablets en smartphones waar dat niet langer het geval is. Zoals ik al aangaf is de user community er ook mee aan de gang, te weten ondermeer hier.

whitestars zei:
mss een vreemde vraag omdat ik nog niet heb geboden maar wanneer sluit je af? kwestie dat ik nog wat aan het twijfelen ben en dan heb ik meteen een deadline :P
Geen vreemde vraag en al helemaal niet omdat jij nog niet geboden hebt - dan eerder omdat er nog helemaal niet concreet geboden is. Wanneer er een eerste bod / de eerste biedingen komen zal ik het vastleggen, denk aan hooguit een week ofzo. Twijfelen is daarintegen helemaal niet nodig, waar koop je nu een portable, all-round PC, incl scherm voor dit soort geld? ;)

1213

Legacy Member
allez kom
een bod : 129€ afgehaald Brugge.
(wel liefst afsluiten voor 1 exemplaar , eind deze week )

retspan

Legacy Member
1213 zei:
een bod : 129€ afgehaald Brugge.

genoteerd, sluit maandag 25/7 om 22u af voor 1e exemplaar, wordt mogelijk wel nog aangeboden op ander site.

plezhur

Legacy Member
Bod 130€ voor het 2de exemplaar. Indien dit plaatselijk kan getest worden en er de laatste updates op staan.

retspan

Legacy Member
plezhur zei:
Bod € 130 voor het 2de exemplaar. Indien dit plaatselijk kan getest worden en er de laatste updates op staan.

Bod € 130 genoteerd, tablet kan eerst even bekeken worden en komt met 2.3, een zwik apps en de daarvoor beschikbare updates. Sluit dinsdag 26/7 om 22u af voor 2e exemplaar.

plezhur

Legacy Member
Ik moet afzien van mijn bod. Kon niet langer wachten en heb vandaag een archos 10 gekocht, lag daar zo naar mij te blinken dat ik het niet kon weerstaan. Geweldig toestel trouwens. Nog veel succes met de verkoop.

1213

Legacy Member
mijn bod geld nog maar kan je niet vroeger afsluiten? (zoals vanavond?)
khad die ook graag dit weekend gehad...

whitestars

Legacy Member
129 exc op de tweede, ook hier de vraag zo snel mogelijk af te sluiten; eventueel overmorgen om 23u afsluiten, liefst natuurlijk nog vroeger, de thread staat immers al even open... Ik moet werken tot 22u de komende dagen dus liefst afsluiten na 22u aangezien ik zelden kan kijken vlak voor 22u

retspan

Legacy Member
plezhur zei:
Ik moet afzien van mijn bod. Kon niet langer wachten en heb vandaag een archos 10 gekocht, lag daar zo naar mij te blinken dat ik het niet kon weerstaan. Geweldig toestel trouwens. Nog veel succes met de verkoop.

Nu ja, veel plezier ermee maar. In de veronderstelling dat we het hier over de Archos Arnova 10 hebben (andere 10 inch Archos tablets liggen in een volledig andere prijsklasse) wil ik anderen er toch even op wijzen dat het hier om een véél trager, rockchip-based tablet met Eclair (Android 2.1) gaat en dat het hierdoor niet geschikt is voor veel recente en toekomstige applicaties..Ook is bij dat model de officiële Android Market niet 'out-of-the-box' te gebruiken maar moet hiervoor een firmware uit de community geflasht worden (einde garantie en andere risicos)..

"The Archos Arnova 10 has had so many of its corners cut to save cash that there's almost nothing of worth left. A poor touchscreen, bad display and molasses-slow speed within apps team up to ruin the day of anyone trying to use the Arnova 10."

1213 zei:
mijn bod geld nog maar kan je niet vroeger afsluiten? (zoals vanavond?)
khad die ook graag dit weekend gehad...
Begrijp je wel hoor maar kan er vanmiddag en morgen toch niet zijn voor afhaling en je vroeg oorspronkelijk aan het eind v.d. week af te sluiten. Je bod blijft genoteerd staan en we kunnen het begin volgende week afhandelen.

whitestars zei:
129 exc op de tweede, ook hier de vraag zo snel mogelijk af te sluiten; eventueel overmorgen om 23u afsluiten, liefst natuurlijk nog vroeger, de thread staat immers al even open... Ik moet werken tot 22u de komende dagen dus liefst afsluiten na 22u aangezien ik zelden kan kijken vlak voor 22u
Ben hier eventjes weg geweest maar het is volgens mij toch niet zo lang geleden dat een weekje looptijd de normaalste zaak van de wereld was ;) Je bod is genoteerd en ik wil de afsluiting van de 2e nog een dag vervroegen voor je, naar hetzelfde als voor het eerste exemplaar, nl. maandag 25/07, dan maken we er op verzoek voor beiden ook maar 22:30u van.

Voor alle duidelijkheid: op beide tablets werd tot nu toe het beginbod van € 129 excl. gedaan.

1213

Legacy Member
ps: jammer,kben volgende week tot woensdag weg (buitenland)

Vraagje:
klopt het dat deze tablet GEEN multitouch heeft, en dus geen zoom met 2 vingers supporteert ? hoe zoom je dan in bv google maps ?

retspan

Legacy Member
zoomen met double tap (beetje als een dubbelklik op de muis) of met de daarvoor bestemde +/- knop, welke netjes groot wordt weergegeven - werkt beiden perfect en persoonlijk vind ik de eerste methode intuïtiever dan de 'drag-apart' van multitouch.

1213

Legacy Member
vraag : staat die nu ook op een andere site? zoja waar?
(kan ik opvolgen wat er gebeurt , +dat je me niet plots meld dat die verkocht zijn daar.)

retspan

Legacy Member
tablets verkocht aan 1213 en whitestars voor € 129 per stuk, afhalen deze week (woensdag-zondag, 's avonds, tussen 19 en 21u) te centrum Brugge of voor € 10 meerprijs goed verpakt verzonden met taxipost secur. Van beiden graag een PM met voorkeur.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan