Archief - 2x GTX 980 Strix Te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VonKarma

Legacy Member
Wegens een goed bod naar de computer zonder de twee gpu's, worden deze GPU's dus Tesamen/apart verkocht.

Ik verkoop twee gtx 980 videokaarten met strix koeler, wegens aparte aankoop heeft een er nog 10 maanden garantie, de ander nog anderhalf jaar.

Deze zijn nooit overclocked geweest, zijn nog in perfecte staat en worden opgepoetst voor het vertrek.

Ik accepteer geen natura, ruil of wat dan ook, dus enkel cash.

Pas wel op: Een doos ontbreekt bij de oudere GTX 980 van 10 maanden omdat deze in mijn systeem is gestoken onder garantie van een oudere 980 die toon dood was.
Aan de garantie verandert er echter niets.

Enkel ophalen in Brecht

Prijs individuele videokaart: 460

UPDATE: EEN GPU IS AL VERKOCHT!

tomverbinnen

Legacy Member
Niet in natura? Zou ik toch over nadenken moest een blonde stoot het aanbieden... :-)

botchla

Legacy Member
Ter info: vergeet niet om de regels van het buy & sell forum te respecten.

- Biedingen / verkoop sluiten via PM is niet toegestaan enkel de verdere afhandeling
- Als je elders ook te koop aanbiedt zeker ook vermelden in jouw topic
-> zo is je vorige topic je PC ineens verkocht terwijl iemand het minimum had geboden
-> zo is er nu ineens al een GPU verkocht

Die regels zijn er om discussies te vermijden, het niet naleven ervan kan resulteren in een negatieve iTrader score wat er op zijn beurt voor zorgt dat je niet meer zo gemakkelijk zaken kan kopen/verkopen op dit forum.

VonKarma

Legacy Member
blackeagleyed zei:
niet te versturen?

Liefst enkel als ik via Paypal het geld toegestort krijg, erna zal het aangetekend worden verstuurd.

Ik doe toch het liefst via ophalen, aangezien ik niet weet hoe ruig ze ermee zullen zijn bij de post, is voor beide partijen een pak veiliger denk ik. :p

Giovanny

Legacy Member
Misschien best eens de regels lezen alvorens te verkopen. Ge zijt dezelfde dingen aan't verkopen in 2 verschillende topics. Is niet echt eerlijk tegenover Xyris die in uw ander topic al een geldig bod heeft uitgebracht. dat kan u een negative iTrader opleveren...

zaltgaanja

Legacy Member
Deze staat ook te koop in een facebook groep heb ik gezien, in de regels staat dat je ons daarover zou moeten informeren...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan