Archief - Te koop: Gehele PC met SLI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VonKarma

Legacy Member
Beste mensen, ik verkoop mijn gehele gaming PC.

Dit is een PC waar nog 10 maanden garantie op staat, en die nooit overclocked is geweest.
Specs:

i7 4790K CPU
32 GB Corsair Vengeance Pro red DDR3 RAM
Corsair H110GT Koeler
MSI Z97 Xpower AC Moederbord
2x Nvidia GTX 980 Strix Videokaarten
Corsair AX 1200i PSU
2x Samsung 850 EVO 250 GB in raid 0
WD Green 2TB HDD Coolermaster Storm Trooper Case

Meeneemprijs is 2150 euro.
Bieden mag vanaf 1500 euro.
Biedingen in natura worden niet geaccepteerd, enkel cash dus.
Ook wordt er niets apart verkocht, enkel de gehele setup dus.

Enkel ophalen in Brecht, alles kan getest en gebenchmarked worden op aanvraag.

vjouu_th.jpg

VonKarma

Legacy Member
nTFs zei:
Reden van verkoop ?

Geldnood is de voornaamste reden. Werd ook gebruikt voor sony vegas etc. waar ik mee ben gestopt, eveneens 4K gaming omdat de monitor het begaf en er garantieproblemen waren.

VonKarma

Legacy Member
Retrotical zei:
Absoluut geen verkoop in losse onderdelen?

Enkel de twee grafische kaarten kunnen tesamen tegen 850 euro, prijs is niet onderhandelbaar in dit geval.
In geval van meerdere geïnteresseerden is het dus dan vanzelfsprekend ook bieden vanaf 850.
Voor de rest gaan er geen losse onderdelen weg.

VonKarma

Legacy Member
Goovke zei:
Eventueel een prijs zonder de grafische kaarten?

1300 zonder de grafische kaarten, dit zal dus enkel gebeuren mochten de grafische kaarten eerst verkocht zijn.
Opnieuw, prijs is niet discutabel.

VonKarma

Legacy Member
Ff bump.

GPU's kunnen dus nu gezamenlijk weg voor 850 euro.
Gaan dus niet apart weg.

XYRIS

Legacy Member
VonKarma zei:
Goed nieuws voor de GPU fanaten onder jullie!
Wegens een goed bod op de PC zonder GPU's zijn deze nu apart/tesamen te koop!

https://www.beyondgaming.be/archive/bs-hardware.195/2x-gtx-980-strix-te-koop.1027021 Mocht je geïnteresseerd zijn. :)


Biedingen op de gehele PC blijven natuurlijk open.

Dit kan je een negatieve Itrader bezorgen! en dat voor je eerste Itrader....
Je vermeld niet eens hoeveel je krijgt en overbieden kan dus ook niet...
Je moet altijd vermelden als je elders een bod krijgt, lees een de regels.....

Hungry®

Legacy Member
VonKarma zei:
Beste mensen, ik verkoop mijn gehele gaming PC.

Dit is een PC waar nog 10 maanden garantie op staat, en die nooit overclocked is geweest.
Specs:

i7 4790K CPU
32 GB Corsair Vengeance Pro red DDR3 RAM
Corsair H110GT Koeler
MSI Z97 Xpower AC Moederbord
2x Nvidia GTX 980 Strix Videokaarten
Corsair AX 1200i PSU
2x Samsung 850 EVO 250 GB in raid 0
WD Green 2TB HDD Coolermaster Storm Trooper Case

Meeneemprijs is 2150 euro.
Bieden mag vanaf 1500 euro.
Biedingen in natura worden niet geaccepteerd, enkel cash dus.
Ook wordt er niets apart verkocht, enkel de gehele setup dus.

Enkel ophalen in Brecht, alles kan getest en gebenchmarked worden op aanvraag.

vjouu_th.jpg
je hebt reeds een minimumbod gekregen van Xyris voor het totaal.....je vermeldt dat er niets apart verkocht wordt, enkel de gehele setup dus.
Eigenlijk moet je dat bod accepteren.

blackeagleyed

Legacy Member
ik heb wel interesse in 1 gpu, indien die gehele verkoop niet doorgaat...

XYRIS

Legacy Member
Géén reactie, terwijl je wel vandaag wel kan reageren in de thread waar je je kaarten apart verkoopt,
alstublieft, een dikke gepaste EERSTE en direct Negatieve Itrader!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan