Archief - 2x 970gtx MSI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

azzurri

Legacy Member
2x (twee) MSI gtx 970's. Hebben altijd in SLI gedraaid. Iets meer dan jaar oud dus nog een 6tal maanden garantie op denk ik. Nooit overlocked !!! perfecte staat. Kan uitvoerig getest worden alvorens aankoop. Daarom ook enkel af te halen. Je mag natuurlijk maar één kopen of alletwee maakt niet uit. Met originele doos en alle kabeltjes en boekjes volledig in orde.

vaste prijs 250

grtz

DAVID@2

Legacy Member
Ik heb wel interesse als je niet ver woont
Zou er wel bij zetten dat de prijs per stuk is :)
Wil je eens een foto posten
Is er nog een aankoopfactuur bij ?
Groeten David

azzurri

Legacy Member
Is streek van Geraardsbergen/Ninove voor af te halen. En bij deze 250/stuk. Factuur heb ik nietmeer denk ik straks eens in papierwinkel kijken maar ze zijn aangekocht bij Codima en zoals ik zei nog een 6tal maanden garantie

Slikkah

Legacy Member
Ik neem er alvast 1. Indien David2 de andere niet zou nemen doe je die 2e er maar bij :)

DAVID@2

Legacy Member
Slikkah zei:
Ik neem er alvast 1. Indien David2 de andere niet zou nemen doe je die 2e er maar bij :)

Slikkah bedankt!!!!
Ik wil de andere wel maar zou graag eerst een foto zien en weten als hij de factuur kan opvragen bij codima.

azzurri

Legacy Member
Ik dacht dat ik factuur niet meer ging hebben heb ze toch gevonden :) dus het is met factuur een 970msi gaming 4gb gekocht op 18/06/2015 dus nog een goeie 4 maand garantie. Volledig met originele doos, cd'tjes, alles piekfijn. Foto wil ik best doorsturen maar dan via mail ofzo. Er is trouwens nog maar 1 over meer dus bied dan he. grtz

Slikkah

Legacy Member
Als de bon op 18/06/2015 staat, dan zou er toch nog 1j 4m garantie op moeten zijn niet ? Ook al vermeld Codima slechts 1j, dat is een europese wetgeving en moeten ze zich aan houden, of moet je ze na dat jaar rechtstreeks naar de fabrikant zenden indien een defect ? Dat is mss ook mogelijk, maar 2j heeft een koper zowieso op elk "nieuw" electronisch toestel of onderdeel. ( Wet op de garantie - Consumentenbescherming - Home ) , het staat ook op Codima's website ( https://www.codima.be/garantie ).

Mag geen probleem vormen dan ;)

PM me maar voor 1 kaartje dan alvast, David neemt de andere dan wel vermoed ik?

Tristan

Legacy Member
Mocht er iemand wegvallen, neem ik graag ene over voor €250 ;-)

Slikkah

Legacy Member
Na 2 weken PMen, mailen, smsen en bellen ga ik er vanuit ( zoals gewoonlijk bij jou de laatste tijd blijkbaar ) dat je nog maar eens de regels van dit forum aan uw laars lapt, iemand als jij zou gebanned moeten worden, bij deze een terechte negatieve iTrader bovenop de vorige, zo haal je misschien de 50% nog wel, goed bezig.
Eerst mij een PM zenden en dan proberen nog €275 aan mijn broek te smeren terwijl hier een meeneem stond van €250 /stuk, daarnaast op 2dehands nog rustig verder reageren en proberen de boel te verhandelen zonder hier ook maar enige vermelding van te geven en met de bieders hun ***** te spelen.
Had je van het eerste moment eerlijk geweest en verteld dat je er ergens meer van kan maken ( gooi ze dan alvast niet op dit forum! ) dan had ik dat nog aangenomen, maar mij 2 weken negeren en met mijn voeten spelen, dan zit je bij de verkeerde.
Ik geef zelden een negatieve aan iemand, maar deze is DIK verdiend en bij deze ook een waarschuwing naar toekomstige kopers.
Volledig negeren deze kerel!

Maximus

Legacy Member
Ik heb dezelfde miserie meegemaakt met die kerel. Toen ook het nodige gedaan en zoals verwacht flikt hij het weer. Permanente ban is hier wel op zijn plaats aangezien aangezien deze mensen het nooit afleren. Bovendien verzoeken deze mensen de sfeer en reputatie van het forum compleet !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan