Archief - 2 x ATI Radeon 5870

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrGeeky84

Legacy Member
Heb hier nog 2 gpu's liggen .

1 met Waterblock ( EK waterblock 5870 V1 ) Originele koeler krijg je erbij.

En 1 zonder waterblock ( met originele koeler natuurlijk )

Waterblock is amper 2 maand oud .

Van de gpu's heb ik jammer genoeg geen facturen meer .

Moet niet weg ! Tenzij er een goede prijs voor gegeven word...

Daarom : Prijs is bieden ...




Deze kaarten gaan dus enkel weg als ik er een goede prijs voor krijg, anders hou ik ze liever bij .

gvd

Legacy Member
Kan je wat meer info geven over type kaart, vooral dan welke cooler erop zit?

Iphigeneia

Legacy Member
100 euro voor die met koeler er op aangezien er geen factuur voorhanden is. Kan afhalen. Dus snel afhandelen.

Mvg,

Pedroo

Legacy Member
100 euro op de andere (waterblock niet nodig ;) ) Snel afhandelen zou super zijn ;)

MrGeeky84

Legacy Member
@ Iphigeneia : Genoteerd !

@ Pedroo : Ook genoteerd... Maar dan zit ik hier met een waterblock :-(

Pedroo

Legacy Member
angelfromhell84 zei:
@ Iphigeneia : Genoteerd !

@ Pedroo : Ook genoteerd... Maar dan zit ik hier met een waterblock :-(

Ik ben echt niets me ne waterblock(jammer genoeg) probeer em apart te verkope? :D Alleen noteren als ik die zonder waterblock kan krijgen he :D
Wanneer zoekt ge af te sluite? (aangezien m'n beide kaarten bna verkocht zijn wil ik ni te lang zonder zitte :D)

MrGeeky84

Legacy Member
@ Warfront : Nee sorry, ben niet voor Nvidia ...

@ Pedroo : Als Iphigeneia bereid is om dit weekend eventueel langs te komen ?

Iphigeneia

Legacy Member
angelfromhell84 zei:
@ Pedroo : Als Iphigeneia bereid is om dit weekend eventueel langs te komen ?

Beste,

Ik zou vanavond ergens na 22.00 uur ook kunnen langskomen?

Mvg,

Pedroo

Legacy Member
angelfromhell84 zei:
@ Warfront : Nee sorry, ben niet voor Nvidia ...

@ Pedroo : Als Iphigeneia bereid is om dit weekend eventueel langs te komen ?

Voor mij zal het verzending worden daar ik geen vervoer heb ;/
IS het dan afgesloten/verkocht? of ..? :D

MrGeeky84

Legacy Member
Ok, deal ! Iphigeneia, jij mag deze vanavond komen halen ...

Nu is er wel 1 probleem ... Ik heb nog maar 1 doos ... Wie wilt de doos ?

Pedroo

Legacy Member
angelfromhell84 zei:
Ok, deal ! Iphigeneia, jij mag deze vanavond komen halen ...

Nu is er wel 1 probleem ... Ik heb nog maar 1 doos ... Wie wilt de doos ?

Liefst degene die je verzend ;p Tenzij je voor 7(+- verzending) euro wil komen brengen? :D Of als je toevallig eens passeert?

Iphigeneia

Legacy Member
angelfromhell84 zei:
Ok, deal ! Iphigeneia, jij mag deze vanavond komen halen ...

Nu is er wel 1 probleem ... Ik heb nog maar 1 doos ... Wie wilt de doos ?

Niet om lullig te zijn. Maar denk dat we beide de doos willen. Hij voor goede verzending en ik omdat ik graag alles voor elkaar heb met dozen. En aangezien mijn bod als eerste stond :)

Mvg,

Pedroo

Legacy Member
Voor mij maakt de doos 0,0 uit, heb er hier genoeg staan.. Maar ja..

MrGeeky84

Legacy Member
Ok, problem solved dan ...

Ik zal hier mijn goed hart maar eens laten zien : Pedroo : Voor jou gratis verzending... Aangezien er geen doos bij zit dan. Maar wel pas vanaf maandag of dinsdag.
En voor Iphigeneia : Jij krijgt de doos dan straks als je deze komt ophalen ...

Ik zal PM sturen met adres gegevens...

Pedroo

Legacy Member
angelfromhell84 zei:
Ok, problem solved dan ...

Ik zal hier mijn goed hart maar eens laten zien : Pedroo : Voor jou gratis verzending... Aangezien er geen doos bij zit dan. Maar wel pas vanaf maandag of dinsdag.
En voor Iphigeneia : Jij krijgt de doos dan straks als je deze komt ophalen ...

Ik zal PM sturen met adres gegevens...

Alright, nice! :)

twisted

Legacy Member
Moest er toch nog iets tussen komen ik wil nog steeds een van beide kaarten. ;)

MrGeeky84

Legacy Member
Owke... :) Zal eraan denken ;) Maar normaal gezien niet, want Iphigeneia is onderweg naar hier, en Pedroo heeft het bedrag al overschreven .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan