MrGeeky84
Legacy Member
Heb hier nog 2 gpu's liggen .
1 met Waterblock ( EK waterblock 5870 V1 ) Originele koeler krijg je erbij.
En 1 zonder waterblock ( met originele koeler natuurlijk )
Waterblock is amper 2 maand oud .
Van de gpu's heb ik jammer genoeg geen facturen meer .
Moet niet weg ! Tenzij er een goede prijs voor gegeven word...
Daarom : Prijs is bieden ...
Deze kaarten gaan dus enkel weg als ik er een goede prijs voor krijg, anders hou ik ze liever bij .
1 met Waterblock ( EK waterblock 5870 V1 ) Originele koeler krijg je erbij.
En 1 zonder waterblock ( met originele koeler natuurlijk )
Waterblock is amper 2 maand oud .
Van de gpu's heb ik jammer genoeg geen facturen meer .
Moet niet weg ! Tenzij er een goede prijs voor gegeven word...
Daarom : Prijs is bieden ...
Deze kaarten gaan dus enkel weg als ik er een goede prijs voor krijg, anders hou ik ze liever bij .
) Snel afhandelen zou super zijn
Alleen noteren als ik die zonder waterblock kan krijgen he 