Archief - 1100t sixcore 6950 ati

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

longpatje

Legacy Member
amd 1100t sixcore black edition minimum 140
asus m4a87td evo
4x2 gig corsair geheugen 1333mhz ddr3 minimum 45


240 euro

Sjoepap

Legacy Member
je hebt verscheidene overlappende boden genoteerd,
kan je even aangeven naar welk bod momenteel je voorkeur uitgaat?

amdlover

Legacy Member
liefst doe ik alles ineens weg maar blijkbaar vinden ze mijn prijs wat hoog .voor een quad core willlen ze wel 550 geven hier op forum maar voor een sixcore iets meer niet.als ik de prijs niet krijg die ik wil houw ik hem zelf.of gaat hij in stukken weg tot ik die prijs heb .

reavermaster

Legacy Member
amdlover zei:
liefst doe ik alles ineens weg maar blijkbaar vinden ze mijn prijs wat hoog .voor een quad core willlen ze wel 550 geven hier op forum maar voor een sixcore iets meer niet.als ik de prijs niet krijg die ik wil houw ik hem zelf.of gaat hij in stukken weg tot ik die prijs heb .

daar gaat ge nu al niet meer van onderuit kunnen aangezien ge al boden genoteerd hebt. Genoteerd=verkopen aan dat bod!

amdlover

Legacy Member
lol gaade bieden denk het nie he? als er iemand hoger bied dan de rest is het nog al normaal dat het hoogste bod wint.heb nog niet afgesloten van mij mag die hier nog drie weken staan heb da geld echt niet nodig.

Sjoepap

Legacy Member
noteren = verkopen indien er geen hoger bod komt. Max 7 dagen na het hoogste genoteerd bod wordt er afgesloten

Vermits je nieuw bent wil ik dit wel door de vingers zien, doch je wordt verondersteld eerst de regels te lezen alvorens je hier post

dus je hebt nog geen enkel bod echt genoteerd?

amdlover

Legacy Member
nee wist het echt niet anders had ik het wel anders gedaan.tot nu toe heb je het hoogste bod maar mijn meeneem prijs blijft 650.sorry pas wakker p

Insaniacx

Legacy Member
Scherm in perfecte staat, geen dode pixels enz?

en btw:
amdlover zei:
cpu komt op 209 euro nog bij tones nu iets minder in een andere winkel kan ik geloven maar 165 echt niet.
prijzen uit duitsland of nederland moet je hier niet opzetten.

E00ZFBGRBOX gevonden. Informatie over AMD E00ZFBGRBOX Processoren Componenten op Driezen Computers => 175€

ALTERNATE - HARDWARE - Processoren (CPU) - Desktop - Socket AM3 - AMD Phenom II X6 1090T 159€ hier maar zelfs

Zoveel schilt het nu ook weer niet ;)

Sjoepap

Legacy Member
ik verhoog mijn bod naar 550€ voor het geheel afgehaald te Ham, indien je binnen dit en 7 dagen afsluit

amdlover

Legacy Member
als ik afsluit is het waarschijnlijk nog voor dit weekend aangezien ik op verlof vertrek

reavermaster

Legacy Member
amdlover zei:
lol gaade bieden denk het nie he? als er iemand hoger bied dan de rest is het nog al normaal dat het hoogste bod wint.heb nog niet afgesloten van mij mag die hier nog drie weken staan heb da geld echt niet nodig.

zoals gezegd, als ge hier uw gerief wilt verkopen, kunt ge best eens de regels/handleiding lezen, uw antwoord is naast de kwestie.

amdlover

Legacy Member
zal blijkbaar voor morgenmiddag worden dus morgen om 12 uur sluit ik af .ging normaal pas maandag vertrekken maar ze bellen juist dat het morgenavond word.

a168441

Legacy Member
60€ afgehaald voor die ssd!
Kan hem vandaag nog komen halen als het moet!
Grtz

amdlover

Legacy Member
topic mag toe pm sjoepap nog vandaag of morgen met mijn gegevens .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan