Archief - 1100t sixcore 6950 ati

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

amdlover

Legacy Member
vandaag afgekocht van iemand op kapaza mag dus weg reden simpel kon er winst op maken.+/- zes maand oud

amd 1100t sixcore black edition minimum 140
msi ati 6950 2048 mb minimum 140
60 gig ssd ocz vertex 2 de kleine versie minimum 60
1000 gig sata minimum 25
asus m4a87td evo
4x2 gig corsair geheugen 1333mhz ddr3 minimum 45
liyama r2472hd-b1 hdmi full hd minimum 100
logitech g510 toetsenbord minimum 50
corsair h50 minimum 45
d-link wifi booster
Antec 650 watt

hier is pas een quad core zonder ssd en minder grafische kaart weg gegaan voor 550 dus wie me rond de 650 a 700 bied mag hem komen hallen

liefst laat ik het moederbord en de proccesor samen de rest mag apart weg.
enkel afhallen heb persoonlijk geen tijd om alles op te sturen.kan afgehaald worden in ham bij mijn thuis of in hasselt ergens aan school.
kan getest worden factuur aanwezig maar word dan door gemaild aangezien er onderdelen zijn die ik wil houden en die staan op hetzelfde factuur.
heb denk ik het grootste deel van de dozen ook mee gekregen moet zelf is alles na checken

Iphigeneia

Legacy Member
Ooit gehoord van leestekens (buiten de ".") en hoofdletters?

Wat moet het kosten?

amdlover

Legacy Member
ik zit in de les daarmee moest rap zijn.bied maar hij mag van mij snel de deur uit dus doe een goed bod en wie weet heb je hem.

Iphigeneia

Legacy Member
In welke kast zit dit alles?
Welke msi is het? Twin Frozer of andere?

amdlover

Legacy Member
de case krijg je zo erbij van mij is een haf 922 of 920 geloof ik .maar zeg erbij is hier en daar wel wat aan daarvoor wil ik voor de case niets.corsair h50 waterkoeling zit erop die wou ik eigenlijk houden maar mits een goed bod blijf ik gewoon van de case af en mag die mee weg aangezien ik geen standaard koeler erbij heb gekregen.

amdlover

Legacy Member
msi r6950-2pm2d2gd5 zoals die jongen zei nog de goeie versie die je naar 6970 kon flashen.

Da_NiNo

Legacy Member
350€ voor alles buiten randdapparatuur(scherm,muis,etc)
welke voeding?

MajorK

Legacy Member
Da_NiNo zei:
350€ voor alles buiten randdapparatuur(scherm,muis,etc)
welke voeding?

Free up en offtopic van mijnentwege

Seller wil winst maken daarom lijkt het misschien toch interessant dat deze een minimumprijs plaatst bij zijn aanbieding :)

amdlover

Legacy Member
350 is veel te laag .cpu komt nog rond de 200 videokaart ook rond de 200.nu begrijp wel dat dit nieuwprijzen zijn.maar voor 350 zeker niet

Sjoepap

Legacy Member
500 € op alles afgehaald te Ham


amdlover: als je extra info wil posten kan je best de edit knop gebruiken, anders verlies je een up (max 3 ups/thread). Nu heb je in principe nog maar 2 ups over

amdlover

Legacy Member
geen intresse heb zelf ne ps3 die al maanden stof aan het verzamelen is .

amdlover

Legacy Member
beetje laag ben het er bij vergeten te zeggen kaart zelf is maar 3 a 4 maanden oud zie het juist op het factuur.

Roedi

Legacy Member
CPU kost nog maar 165 atm. Daarbij is verkopen met winst hier niet toegelaten.

amdlover

Legacy Member
cpu komt op 209 euro nog bij tones nu iets minder in een andere winkel kan ik geloven maar 165 echt niet.
prijzen uit duitsland of nederland moet je hier niet opzetten.

leeyuentuen

Legacy Member
mss beter jouw minimumprijzen bijzetten per onderdeel dat je precies wilt hebben?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan